Tannlege time :( :/

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
14.30 idag har eg tannlege time,og eg gruer eg som bare det. Dette er min første tannlege time på 6!!! år.. Sier kanskje litt hvor mye skrekk og angst for dem vonde hvitkledde folka er. Så her sitter eg da å trøste spiser stratos og litt cola... Ajajajaj

jeg er likedan.. å når jeg først kom meg av gårde ( snudde nesten 100 ganger på turen), så gikk det kjempefint :D tannlegen var så flink og forsiktig at jeg satt og grein i stolen hennes når jeg var ferdig.. endelig kunne jeg slappe av :) Dett går bra :) men skjønner at du er nervøs...

Håper jo det... Off er helt utav meg her,vond i magen,uvel og skikkelig nervøs og redd... Får håper det blir bedre etterhvert....

Gikk det bra?

1 hull på 6 år!!! :) så skal tilbake neste tirsdag for å ta det hullet. Tok bilder og ordnet tannsten. Fikk og vite at eg må ha skinner... hun spurte om eg hadde mye hodeverk og mye vond i kjeven når eg våkner. Noe som eg er og sliter med..... og hun såg det godt på tennene at eg har gnissa dem leenge...
Kosta en del da, men må man så må man...
Det var ikkje så gale som eg trodde men det blir vell verre med hullet. Hun håpet hun slapp og rotfulle

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

1 hull på 6 år!!! :) så skal tilbake neste tirsdag for å ta det hullet. Tok bilder og ordnet tannsten. Fikk og vite at eg må ha skinner... hun spurte om eg hadde mye hodeverk og mye vond i kjeven når eg våkner. Noe som eg er og sliter med..... og hun såg det godt på tennene at eg har gnissa dem leenge...
Kosta en del da, men må man så må man...
Det var ikkje så gale som eg trodde men det blir vell verre med hullet. Hun håpet hun slapp og rotfulle

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Så bra:-) alt ordner seg for snille piker:)

Hehe ja det får en si :) Ble ganske overraska at det var kun 1 hull :) Og veldig glad:) MIndre glad når eg hørte prisen på den skinna,5000 kroner:eek:

Hehe ja det får en si :) Ble ganske overraska at det var kun 1 hull :) Og veldig glad:) MIndre glad når eg hørte prisen på den skinna,5000 kroner:eek:
Jepp, det koster.. jeg skulle hatt streng.. men jeg har virkelig ikke råd til å prioritere det nå, så da tør jeg ikke engang å dra inn for å få pris... rart at ikke vi har gratis tannhelse i norge..

Wow, bare ett hull på seks år! Jeg er imponert!!!
Huff, tannlegepriser ja... Jeg tok meg en runde for et års tid siden hos tannlegen. Hadde ikke vært på 4-5 år, og hadde to hull + et par visdomstenner som måtte trekkes pga dårlig plass. 10 store lapper... :eek:

Back
Topp