Julimamma!
Betatt av forumet
Flere med det her??
Eller noen som har blitt kurert?Hvordan ble dere i såfall det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: smash
Ja, jeg er LIVREDD!!! Går aldri til tannlegen før jeg har skikkelig tannverk.. Jeg vet at jeg har et par hull nå, men går ikke å fikser de før det gjør vondt...[&:]
ORIGINAL: Julimamma!
Flere med det her??
ORIGINAL: morningafterdark
ORIGINAL: Kranglefanten
Flunipam (?) bruker jeg, møter opp utenfor en halvtime før timen, får vidunder dopet, lar det virke 10 min og husker ikke en pøkk! Har ikke ork eller vilje til å ta opp kampen mot skrekken nå. [:o]
flumipan. letter om du møter opp en time før. legger den under tunga da virker den sterkere. så må du bæres inni stolen å du vet ikke hva som har skjedd før du våkner hjemme.fantastisk[:D] kan annbefales
ORIGINAL: hopsideisi
....men hvordan kommer man seg hjem da..? da må man vel ha med seg noen som bærer deg7følger deg hjem da..? slik at du ikke soser inn hos noen andre, eller er helt neddopet liksom..[:-]
....men hvordan kommer man seg hjem da..? da må man vel ha med seg noen som bærer deg7følger deg hjem da..? slik at du ikke soser inn hos noen andre, eller er helt neddopet liksom..[:-]
Jeg blir kjørt ned, og hentet. Følges ned i bilen, og følges inn i senga[8D]. Kanke stå selv uten å enten tippe eller vingle.[:-][8D] Mannfolket ordner seg fri akkurat de dagene, sånn at ikke jeg må stresse med barnepass og sånn[:)]
ORIGINAL: Julimamma!
Jeg blir kjørt ned, og hentet. Følges ned i bilen, og følges inn i senga[8D]. Kanke stå selv uten å enten tippe eller vingle.[:-][8D] Mannfolket ordner seg fri akkurat de dagene, sånn at ikke jeg må stresse med barnepass og sånn[:)]
Dæven, det høres jo ut som ett vidundermiddel!Men det er sikkert ikke noe man kan ta når man er gravid......Får ordne tenna mine etter sommeren!
Vet du om alle tannleger gir det der??