Tannkløe

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Har en liten gutt som klør veldig i gommene, og lurer på om noen har kjøpt eller har tidligere erfaring med biteringer?
Hvilke typer som fungerer fint/ barnet liker?
 
Vi har en slik bite ring fra MAM. Som du også kan legge i kjøleskapet, så blir en ene delen kjølig:) (har den bare der ei lita stund til den blir passe kald)
Det lindrer litt på gommene.
Også har vi den Sophie sin bitering og giraffen, dei er også god å tygge på pga ¨gummien¨ :)
Mini elsker disse (eller, han elsker å ha ALT i munnen) :p
 
Sophie giraffen er den mest populære her i huset. Lett å få en eller annen del inn i munnen. Han er spesielt glad i å tygge på den ene foten.Lett i vekt. Ringe med flere deler/figurer strever han med å få inn.
Veldig glad for at jeg spanderte litt ekstra på giraffen
 
Har deres små fått tenner? Hvilke symptomer merket dere evt? :) I går så jeg to hvite prikker i tannkjøttet, og i natt har han holdt det hele natta. Vanskelig å si om det er tennene, men skjønner ikke helt hva annet det skal være. Feber fikk han også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror jeg ser noen hvite prikker i gommene her også :p Han slever UTROLIG mye, og skal ha ALT i munnen (helt febrilsk til tider).
Også har han vært helt umulig å legge å sove på natta (som har gått fint før). Så kanskje det er noe på gang?
Håper det er tenner, ellers vet jeg ikke hva som gjør han så urolig på natta o_O
 
Her har mini fått to tenner, begge nede kom samtidig for noen uker siden. Vi har ikke merket så mye til det, annet enn at ALT må inn i munnen og tygges på:) Han har ikke hatt feber eller andre plager heldigvis!
 
Håper det er tenner, for vet ikke hva det skal være hvis ikke :) i dag har han hatt diarè også, så satser på det. Men de har ikke kommet noe mer opp i løpet av natta, heller ser jeg mindre hvitt syns jeg. Tok det lang tid før de kom opp?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp