Rett etter lillemor var 3,5 mnd oppdaget jeg at hun hadde fått en tann oppe til høyre litt bak. Veldig overraskende siden storesøsknene ikke fikk tenner før de var 6-7 mnd. I de siste to ukene har hun også blitt mer og mer grinete. Og nå ser jeg de to nedetennene foran er på vei opp. Men hvor lang tid bruker de opp egentlig? Jeg vet at de kan gå litt frem og tilbake og at det tar tid, men synes å huske at når grininga var som verst så kom de liksom opp rett etterpå.
I går kveld var hun helt hysterisk. Og det er tydelig at det er tennene. Hun stapper hånden og fingrene hardt i munnen og roer seg hvis vi gnikker på gommene der vi ser tennene under tannkjøttet. Uff.. synes så synd på henne at det til slutt ble til at vi ga paracet. Da fant hun til slutt roen.
Noen andre som er i gang med tannfrembrudd?
I går kveld var hun helt hysterisk. Og det er tydelig at det er tennene. Hun stapper hånden og fingrene hardt i munnen og roer seg hvis vi gnikker på gommene der vi ser tennene under tannkjøttet. Uff.. synes så synd på henne at det til slutt ble til at vi ga paracet. Da fant hun til slutt roen.
Noen andre som er i gang med tannfrembrudd?