Tannfrembrudd?

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Vesla sikler mer enn før, er veldig ivrig i å bite på fingrene våre og er mer gretten. Vet at det fortsatt kan ta mange mnd til tennene stikker frem. Er det flere som har det sånn nå? :)

Og hvordan er utviklingen ellers?

Har det slik her også og hatt det slik i 3 ukers tid nå. Hs kommenterte på 3 måneders kontrollen igår at hun så det var ett par tenner på vei men tvilte veldig på meg når jeg kommenterte at jeg mistenker tannfrembrudd da hun syntes dette var altfor tidlig. Her bites det på hender, sikles og han har løsere avføring (som til tider lukter oppkast).

Tror det er ganske vanlig rundt 3 mnd alder uten at det har med tenner å gjøre... Er vel noe med at de har oppdaget hendene sine :)

Her har hun siden 2 måneders alder siklet mer.sutter på fingrene og putter nesten hele knyttneven i munn. Hun vrir seg å gråter mer. Vanskelig å legge henne både dag og kveld. Hun har biteringer som hun selv holder å putter inn I munn. Men det hjelper lite.

Samme her og, men hun er ikke grinete :) Vært sånn i seks syv uker :) Går noen smekker om dagen ja:p Og hun brekker seg i ett da hun stappet hele neven inn :p

Er akkurat sånn her og. Hele neven stappes I munnen og sikla renner. 10 uker og har holdt på i flere uker allerede ☺

Samme her og, men hun er ikke grinete :) Vært sånn i seks syv uker :) Går noen smekker om dagen ja:p Og hun brekker seg i ett da hun stappet hele neven inn :p
Er sånn her også! Hun er heller ikke grinete, men sikler MASSE (har ikke trengt å bruke siklesmekker før nå, og nå skifter vi vel 4 om dagen:-p)! Også har hun en hånd i munnen HELE tiden! Skulle ta familiebiler idag, pg vi fikk ikke ett eneste bilde uten at ho hadde hånda i munnen og sikkel alleveier!:-) Hihi, utrolig skjønt også da<3

Back
Topp