Tannfrembrudd og paracet?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Neline driver å får 3 tenner samtidig. De siste nettene våkner hu konstant, 8 ganger eller mer, ingenting som får henne til å sove igjen(smokk, melk eller kos) Kan jg gi paracet da? Hu har ikke feber idag, men tennene plager henne. Gir henne jo paracet om hu er i dårlig form, så kan jg vel også gjøre det nå som hu har vondt grunnet tenner?

Vi har gjort det. Ho grein som bare det, og ingenting hjalp.
Ikke engang mammakos, og det funker på det meste.
Så da ga vi paracet. Ho hadde jo veldig vondt, og roa seg når paraceten bynte å virke.
Her var det alle 4 tenna oppe som jobba. Kjente alle langsmed gommen

Vi har også gjort det. Tror dere klarer å avgjøre om det er nødvendig. Jeg synes hvertfall det var nødvendig når Oda absolutt ikke fikk sove... 

Vi ga henne en paracet, og det funka=) Snuppa sov da hele natta, så da hadde a ikke vondt hvertfall. Uff jah, tenner kan være skikkelig vondt å få. Ser jo bare hvor mange voksne som klager når de får visdomstenner! Veit ikke om det kan sammenlignes, men jg får meg hvertfall til å tro det!

ja klart du kan gi henne det :):)

Jeg ga Mina paracet en dag hun var sånn, våknet flere ganger om natta og hyla!!! Ingen ting hjalp, ikke kos, smokk, melk/flaske. Ingen ting! Så jeg ga hu en paracet, og da sovnet hun!
Mener man kan gi det når de har vondt, selvom feberen ikke er der. Hs sier jo man skal gi paracet til små ved ubehag eller smerter. Og det var tydelig at Mina hadde vondt!

Back
Topp