Tannfrembrudd - au!

Bjellepreg

Elsker forumet
Mailykke 2018
Snøkrystallene2021❄️
Isj! Er det noen andre maibebiser med tannfrembrudd her? På vesla har to stk nede kommet frem, og hun biter masse! [emoji30] det er helt sinnsykt vondt! Så de siste dagene har jeg pumpet og gitt flaske på dagtid, mens hun er så trøtt at hun ikke biter på natten, så da ammer vi.
 
Mini har også fått to tenner nede :) men jeg har pumpet og gitt flaske helt siden han ble født da, så sliter ikke med biting under amming akkurat :p prøv å få koble henne av brystet og si at hun ikke får bite hver gang hun gjør det? Min har i alle fall respondert veldig bra på det, ikke med brystet da, men med andre ting han ikke får lov til :)
 
Har prøvd det noen ganger, uten at det hjalp. Skal nok komme i gang med ammingen igjen, må bare ha noen dagers pause fra bitingen [emoji51][emoji5]
 
Ingen erfaring selv, men har lest av mange har god nytte av å dytte babyen inn i brystet (nesten sånn at de ikke får puste, men selvfølgelig kun for et lite sekund). Da slipper de visstnok taket og lærer seg kjapt at det ikke er så kult.
Men som sagt så har jeg ikke erfaring med det selv :) ikke et problem her enda heldigvis :p
 
Samme her! Prøvde først å dytte mini inn i brystet, men da bare knurrer han og biter enda hardere [emoji849] Å koble han fra puppen noen sekunder før jeg legger han til igjen har hatt bedre effekt her i huset. Men han kan fortsatt finne på å småbite i puppen når han egentlig er mett, og da bare gjenopptar han bitingen etter at jeg har koblet han av så da bruker jeg å gi han smokken eller en bitering i stedet og pakker bort igjen puppen.
 
https://ammehjelpen.no/artikkel/21/Biting

Ingen tenner her enda, men han biter hardt med gommene. Heldigvis ikke like spisst som tenner. Men når har biter, så snakker jeg bare rolig med han. også da slipper han når heg snakker med rolig stemme. også tar jeg han opp til rap og kos i 4-5 min. også når jeg legger til igjen, så er det ikke noe tull og han spiser ivrig
 
Back
Topp