Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Saile sin mamma*
jeg prøvde en fra USA, husker ikke navnet men anbefaler det ikke om du plages med ising i tennene, eller lett får det. da blir det stortsett værre etter hjemmebleking.
by the way: hvor på helgeland var det du bodde ? Er du derfra eller er du tilflytta? trives du?
*sorry at jeg cuppa innlegge ditt*
ORIGINAL: Nydelige3
jeg prøvde en fra USA, husker ikke navnet men anbefaler det ikke om du plages med ising i tennene, eller lett får det. da blir det stortsett værre etter hjemmebleking.
by the way: hvor på helgeland var det du bodde ? Er du derfra eller er du tilflytta? trives du?
ahhaaaa...... har prøvd sånn tannlege-hjemme-bleking før....
men det er mange år siden...[8D]
Bor mellom sandnessjøen og mosjøen, -leirfjord....
Er herfra og trives godt nå...
Er en liten plass, så nesten sånn at "alle kjenner alle".. Men de siste årene er det kommet ganske mange tilflyttere!!![:D]
Det er VELDIG bra!!
Greit å se noen på butikken man ikke kjenner liksom....[8D]
ORIGINAL: Nydelige3
ahhaaaa...... har prøvd sånn tannlege-hjemme-bleking før....
men det er mange år siden...[8D]
Bor mellom sandnessjøen og mosjøen, -leirfjord....
Er herfra og trives godt nå...
Er en liten plass, så nesten sånn at "alle kjenner alle".. Men de siste årene er det kommet ganske mange tilflyttere!!![:D]
Det er VELDIG bra!!
Greit å se noen på butikken man ikke kjenner liksom....[8D]
banke mæ sjøl i hode: MacDreamy i nydrakt bare! Ser æ jo nu på bildan av ungan. Har liksom ikke studert grundi nok, så trudde du va ny! hihi.. du viste æ jo va fra leirfjord - d har du jo sakt før:)