P pustle Gift med forumet 16 Apr 2011 #1 Hvilken tannbleking er du mest fornøyd med? Er på andre dagen med iWhite fra vita (7dagers). Føler jeg kan se forandring allerede, men sikkert bare psykisk[8D][:D]
Hvilken tannbleking er du mest fornøyd med? Er på andre dagen med iWhite fra vita (7dagers). Føler jeg kan se forandring allerede, men sikkert bare psykisk[8D][:D]
Frk.Knerten Forumet er livet 16 Apr 2011 #3 Har brukt iwhite + tannkremen til iwhite før g jeg syns det ble bra[:)]Men nå skal jeg koste på meg hos tannlegen tror jeg. driver å sparer[X(]
Har brukt iwhite + tannkremen til iwhite før g jeg syns det ble bra[:)]Men nå skal jeg koste på meg hos tannlegen tror jeg. driver å sparer[X(]
vetlemeg Forumet er livet 16 Apr 2011 #4 Hørt at Crest 3D Professional er dritbra!! Har den på ebay, og finn... Den skal hvertfall eg ha!![;)]
Hørt at Crest 3D Professional er dritbra!! Har den på ebay, og finn... Den skal hvertfall eg ha!![;)]
Tyttebæra Elsker forumet 16 Apr 2011 #5 Bruker kun den fra dentway. Brukte 6 timer iløpet av 3 dager, kritthvite tenner og har det enda (ett år siden sist bleiking). Kosta 895 ca.
Bruker kun den fra dentway. Brukte 6 timer iløpet av 3 dager, kritthvite tenner og har det enda (ett år siden sist bleiking). Kosta 895 ca.