Tannbleking. Noen som kan hjelpe?

EllaRoe

Gift med forumet
Etter to svangerskap med masse morgenkvalme og oppkast, MASSE brusdrikking og en kopp te hver morgen, så begynner desverre tennene mine å bli misfarget. Aldri hatt noe særlig kritthvite tenner, men dette er ille synes jeg nå. Så nå vurderer jeg sterkt å bleke de. Jeg tror ikke jeg har mulighet til å gjøre det hos tannlegen, da det er for dyrt. Var en vennine som kjøpte et blekeprodukt på Vita, og det var helt elendig. Så det vil jeg ikke prøve.. Var slik som lyste blått, dersom noen kjenner til det.

Noen som har tips og råd til hvilke produkter jeg kan velge? Eller rimeligere plasser enn tannlegen for å bleke tennene?

vet ikke, men dytter for deg

Ta turen til tannlege,få en us for å sjekke at du ikke ha hull i tennene,syreskader ol...så kan tannlegen vurdere om du kan bleke tennene dine[:D] Ville IKKE kjøpt blekemiddel som selges på nett eller hos vita...kan skade tannkjøtt og emalje...for å sette det på spissen så kan det bli dyrere om du kjøper billig bleking..da må du kanskje til tannlegen å fikse opp skadene[:)]

Lykke til[;)]

Jeg har ikke noe tro på hjemmebleking som kjøpes i butikk eller over nett... Har prøvd mange av de bare for å sjekke, men ingenting fungerer. Så jeg har bestemt meg for å dra til tannlegen å gjøre det. Like greit, så slipper jeg flere utgifter på unødvendig tull ;)

Pasienter hos hos betalte rundt 2,5-3,5 tusen..prisene varierer veldig [;)] De fleste bleker bare overkjeven...[:)]

http://cgi.ebay.com/OPALESCENCE-35-TEETH-TOOTH-WHITENING-w-TRAYS-CASE_W0QQitemZ350249686072QQcategoryZ31771QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%26otn%3D10%26ps%3D63

Denne funker!![:)] Du kan også velge svakere middel.. Dette er 35% men, du får også 20% og 15% tror jeg[:)] Men vet med sikkerhet at det skal virke,[;)] 
Jeg har 2 veninner som ahr brukt dette, og hun ene gjorde det først hos tannpleier.. De bruker det samme merket og alt hos tannpleieren[:)]

ORIGINAL: HåperPåEnLitenEn

http://cgi.ebay.com/OPALESCENCE-35-TEETH-TOOTH-WHITENING-w-TRAYS-CASE_W0QQitemZ350249686072QQcategoryZ31771QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%26otn%3D10%26ps%3D63

Denne funker!![:)] Du kan også velge svakere middel.. Dette er 35% men, du får også 20% og 15% tror jeg[:)] Men vet med sikkerhet at det skal virke,[;)] 
Jeg har 2 veninner som ahr brukt dette, og hun ene gjorde det først hos tannpleier.. De bruker det samme merket og alt hos tannpleieren[:)]

Kommer på ca 180 kr med frakt[:D][;)]

Back
Topp