Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hyssamaia!
har prøvd hjemmebleking.. koster godt over 1000 kr., men en jeg kjenner selger for 3 - 400.. står at tenna skal være kritt hvite etter 7 behandlinger eller noe, og det er de ikke[8D] men de ble hvitere. jeg så forskjell på meg
ORIGINAL: Emz mamma
Jeg gjorde det hos tannlegen, betalte 1500 kr. Dvs at prisen hovedsaklig var for det "gebisset" vi lagde etter tennene mine. Mens sprøyta med blekingsgel var med i prisen. Ønsker jeg å bleke tennene mine igjen så drar jeg bare til tannlegen og kjøper en gel sprøyte til 320 kr. Platen har jeg jo allerede... Bruk heller pengene på noe som gir garantert vedvarende virkning og hvor du kan få veiledning!!!!!
ORIGINAL: LiBe
ORIGINAL: Emz mamma
Jeg gjorde det hos tannlegen, betalte 1500 kr. Dvs at prisen hovedsaklig var for det "gebisset" vi lagde etter tennene mine. Mens sprøyta med blekingsgel var med i prisen. Ønsker jeg å bleke tennene mine igjen så drar jeg bare til tannlegen og kjøper en gel sprøyte til 320 kr. Platen har jeg jo allerede... Bruk heller pengene på noe som gir garantert vedvarende virkning og hvor du kan få veiledning!!!!!
Skjønnte ikke helt det der.... [8|]
Hva kostet det totalt å bleke tenna hos tannlege????
*vill åsså bleke tenna* [:D]
ORIGINAL: SelinesMam
Ville ikke gjort det med hjemmebleiking. Du kan risikere å ødelegge emaljen på tennene, og den kan ikke repareres. Jeg fikk støpt skinne hos tannlege som jeg sover med om natta.Holder på nå, det funker kjempebra, ser forskjell etter ei natt. Men det er tortur da[&:]