Tannbørste...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Klasker dere alle tannbørstene i et tannglass eller har dere tannbørstene hver for seg??[:D]

(her har vi de hver for seg...) [;)] Hvorfor? Trenger ikke dele bakteriene vi har i munnen med hverandre[:D]

I hver vår kopp, såklart! Usj vil ikke dele bakterier med de to andre nei...

ORIGINAL: *p!nk smile*

Klasker dere alle tannbørstene i et tannglass eller har dere tannbørstene hver for seg??[:D]

(her har vi de hver for seg...) [;)] Hvorfor? Trenger ikke dele bakteriene vi har i munnen med hverandre[:D]

jeg har lokk på sønnen min sin, og vi deler glass [:)]

Jeg har min tannkost sammen med guttungen sin..i et glass..

Vi har et tannbørstestativ[:)] 

ORIGINAL: MuffinsMix

Jeg kliner med mannen min til stadighet, og noen ganger tar jeg meg selv i å gi han en blowjob også. Vi deler samme toalettsete, og drikker ofte av samme glass.  Jammen meg puster vi samme luft også, så om tannbørsten min står og kliner med tannbørsten hans så bryr ikke det meg så veldig mye.

genialt svar [:D]

Jeg kliner med mannen min til stadighet, og noen ganger tar jeg meg selv i å gi han en blowjob også. Vi deler samme toalettsete, og drikker ofte av samme glass.  Jammen meg puster vi samme luft også, så om tannbørsten min står og kliner med tannbørsten hans så bryr ikke det meg så veldig mye.

Hehe[:D]

Vi har de i samme glass.. Jeg er ikke redd for min datter sine bakterier og hun har ikke vondt av våre bakterier i det hele tatt og når det gjelder gubben så går jeg jo og kysser på han hele dagen likevel så vil tro at vi deler bakterier likevel[;)]

Forresten så susser jeg ungen min på munnen, men den står oppå skapet fordi det er en elektrisk tannbørste med kort ledning, så heldigvis slipper vi å få de bakteriene i oss iallefall! [8|]

Hehe..skal si du tar av...[:D]

Back
Topp