Tann

iQra

Gift med forumet
tror kanskje lille Siena har fått sin første tann i dag..[:D]
Er ikke helt sikker, men det kjennes ut som den har kommet gjennom tannkjøttet (hun vil ikke la meg se etter[&:]).[:)]

Dere som har babyer med tenner hvor lang tid tok det fra tannen var gjennom til den kom opp??

gratti med mulig første tann[:)]

her brøt de gjennom en mandag, kjente to knivskarpe "strek"... husker ikke nøyaktig hvor lenge før de kom opp, men var ikke så lenge - ei uke eller noe? altså ikke "fullt utvokst" ([8|])men sånn at man kunne begynne å se dem...[:)]

blir spennende å følle med nå da[:D][:D]

Sånn er det her også nå. Kjente noe hardt og skarpt på fredag, og nå ser vi et lite riskorn foran nede[:)] 

Er det aller første tann? Gratulerer! Det er godt når de endelig kommer opp så de små ikke plages med kløe. Får så vondt av dem, stakkar.

Åshild fikk frem første fortann oppe i dag. Fra før har hun begge foran nede og en hjørnetann. Nå kommer snart den andre fortanna oppe og de andre hjørnetennene. (....eller er vel gjerne ikke hjørnetennene, men de ved siden av.) Ulempen er at hun biter i alt hun kommer over.... om det er en gjenstand eller mammas kroppsdeler er ett fett for henne. Jeg har en blå pekefingernegl og et fint bitt i en tommel med hennes signatur på. 

Gratulere med første tann[:D] Hvis du tar en t-skje og dunker forsiktig, så hører du det hvis den er kommet gjennom

det er definitivt en tann, hun bet meg med den i dag![&:][:D]
I dag er hun bittelitt sutrete og har 39,1 i feber, men synes hun er flink jeg[:)]

ORIGINAL: iQra82

I dag er hun bittelitt sutrete og har 39,1 i feber, men synes hun er flink jeg[:)]

GRATTIS[:)]

ORIGINAL: siv31

ORIGINAL: iQra82

hehe, bare vent til hun har to oppe og to nede - og biter deg[&:][:D]

signerer [:)]

Gratulerer med første tanna [:D]

Back
Topp