Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Er en topp som kom. Han har hadd den kulen der i ei uke. Og han får 3 mnd før søstra si. Ho var et år på dagen.så morsomtgrattis
Takk. Er en topp som kom. Han har hadd den kulen der i ei uke. Og han får 3 mnd før søstra si. Ho var et år på dagen.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Blir vel dnart der og. Vi var sikre på at det ville ta like lang tid som til gydaGrattis. I er fortsatt tannløs.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Trodde det ble før storebror fordi jeg synes han var sen. Nå er han to mnd. Eldre enn det storebror var og fortsatt like tannløs.Vi trodde også det ble etter ett årsdagen som storesøster, men siste uka har to tenner brutt frem![]()
Han har vært veldig snørrete de siste uka. Kan det ha noe og si?Vi trodde også det ble etter ett årsdagen som storesøster, men siste uka har to tenner brutt frem![]()
Han har vært veldig snørrete de siste uka. Kan det ha noe og si?
Redd for at de fort når de kommer nå.Gratulerer med tann
Her sliter mamma med at minsten har seks...
Så gøy! Plutselig er de derDa har første tann komme i gjennom. Toppen i allefall.
ja, er biting jeg først og fremst ikke er fan av.
ja, det er ikke noe særlig. Men finner vel ut noe smart tenker jeg.Biting er noe skikkelig herk... Her er jeg full av små blåmerker fra alle de gangene jeg ikke har klart å avverge ham..
ja, det er ikke noe særlig. Men finner vel ut noe smart tenker jeg.
tror det var den metoden jeg brukte på gyda og. Og mener den hjalp.jaa håper det.... Har begynt å bite tilbake, håper det har litt mer effekt enn bare et par timer snart..
Den høyre nippelen min er ikke så glad i de tennene hellerja, er biting jeg først og fremst ikke er fan av.