Tann!

SaLtSilD

Glad i forumet
No e den første tanna kommet, litt tidlig med tanke på at ho ikkje har bikka 3 mnd en gang[8D] Glad eg ikkje amma lenger :P

Nokken andre som e begynt med tenner?[:)]

har ikke begynnt enda men jeg trur det kommer snart han har sikla som bare det 1 mnd tid nå skikkelig, må bruke siklesmekker ellers er han kliss våt [8D]

Her er det komt 2 stk nede..poden er 3,5 mnd, den skjønningen når han smiler! var ikke særlig plgaget med de, men nå når de er komt er han blitt kjempesutrete og gnager på alt, så vet ikke om det kommer flere eller om det er vanlig med kløe etter frembrudd ogsåå..

det var tidlig ja ! syns jeg har hørt at om de får tenner tidlig så er de ikke så mye plaga? Live fikk første når ho var 7 måneder og ho var veldig plaga..

Ingenting her.. men spiser på hendene sine heile tiden!
Men om det betyr tenner på gang aner jeg ikke [8D]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

det var tidlig ja ! syns jeg har hørt at om de får tenner tidlig så er de ikke så mye plaga? Live fikk første når ho var 7 måneder og ho var veldig plaga..

Håpe det e sant då[;)]
Men Ina va vel 5-6 mnd når ho fikk og eg kan ikkje huske at ho va så plaga...[8|]
Men det e nok sikkert veldig individuelt, eller kordan det skrivest [8D]

Har ikke kommet noen tenner enda, men de er på vei tror jeg..  Sikler og klør stakkar..

Ingenting her... Storebror var 8 mnd før første kom, aldri plaget!!

Andrine har ei som nok bare er dager unna. Å jeg ammer *spent*

Her har snuppa fått sin første tann, men ho har heldigvis ikke vært noe plaget og ammingen går greit enda [:)]

Ingen tenner her enda, men regner ikke med de er her i nærmeste tid heller.. Storesøstrene var 7 og 11 mnd før de fikk første tanna!!

Mellomste begynte å sikle å klø da hun var 2 (!) mnd , men tanna kom ikke før hun var 11 1/2 mnd[&:]

Snuppa her sikler også endel og biter av og til i puppen med gommene...Så håper tennene venter litt til[8D]

Back
Topp