Tann nr 3 dukket opp i dag!!

Har ikke sett etter engang. Storebror var nesten 15 måneder når første tanna dukket opp, så tror det er lenge til!

Her er det nok ikke lenge før det dukker opp to riskorn nede. Kan se de ligger der og han klør veldig om dagen. Storebror fikk rundt 6 mnd alder, og det kan nok virke som han her får omtrent på samme tid.

Oi, 3 tenner allerede? Så gøy :)
Hvor gammel er han/hun?

Min har ikke fått noen tenner ennå.
Han er 4,5 mnd nå.

Hun er og 4,5 mnd :-)
Rart så forskjellige de er! Det er mange som ikke har trodd meg når jeg forteller om tennene.

Hun spiser på alt, og alle... Hun satte tennene i sin oldefar. Han Kvapp veldig stakkars!

Hun er og 4,5 mnd :-)
Rart så forskjellige de er! Det er mange som ikke har trodd meg når jeg forteller om tennene.

Hun spiser på alt, og alle... Hun satte tennene i sin oldefar. Han Kvapp veldig stakkars!

Hehe, ja det er rart at det er så store forskjeller på de små. Skjønner at oldefar kvapp da, ja! :-)

Når fikk hun første tannen da? Har de kommet nå i det siste alle tre?

Blir spennende å se når det dukker opp små tenner her. :-)

Lillemann er veldig ivrig med biteringen sin for tiden, men kan ikke kjenne noen tenner der inne ennå...

Ingen tenner her heller. Men han har klødd i 1,5 mnd og han sikler veldig!

2 tenner nede som kom i juni, ser den tredje er nesten igjennom nå. Og hun biter på alt :p

Kjenner til den :-P
Her går alle sine hender, leker (Ole brum bamsen får gjennomgå Hihi) og alt mulig annet. Må virkelig passe på at hun ikke får tak i noe som hun ikke skal ha.
Jeg venter på den dagen hun får tak i halen til hunden....

Kjenner til den :-P
Her går alle sine hender, leker (Ole brum bamsen får gjennomgå Hihi) og alt mulig annet. Må virkelig passe på at hun ikke får tak i noe som hun ikke skal ha.
Jeg venter på den dagen hun får tak i halen til hunden....

Hihi.. Den får de garantert tak i til slutt :p Og det er jo viktig å smake :D

Back
Topp