tankespinn

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Er det bare jeg som synes at det er få som faktisk blir gravide her inne? Da vi hadde innsetting sist fikk vi beskjed om at det var mellom 30 og 50 % sjanse for å lykkes med IVF, hvis det er tilfelle kan ikke jeg skjønne annet enn at vi snart får en mega babybooom her inne... Det kan hende at jeg ikke har vært på dette forumet lenge nok til å få med meg at folk blir gravide, håper det. Vet jo at det er en del som har mistet her inne den siste tiden, forferdelig trist[:(] det også.

Jeg har vært her inne noen år nå, og de aller aller fleste har blitt gravide selv om det har tatt tid. Det er IKKE vanlig å få full klaff på første forsøk, men det er jo nettopp det første forsøket som er mest spennende, så det er gjerne da man oppdaterer mest her inne. [:)]
Ellers så er det jo sånn at de som blir gravide forsvinner over i terminforum, så de blir ikke så synlige som de som bruker litt lengre tid.

Statistisk blir ca 70% gravide i løpet av 3 forsøk, så det bør være gode sjanser. Tenk positivt! [:)]

Back
Topp