Tanker..

*WilliamPrinsen*

Elsker forumet
Jeg er ganske så ny her men føler meg godt tatt i mot av dere jenter [:)]
Dumt at noen føler at de ikke får så mange svar som det de hadde ønsket :( Jeg får heller ikke mange svar, men da regner jeg med at det jeg har skrevet ikke er så interressant.

Tror ikke det har noe med trynefaktor eller at noen er bedre likt enn andre. Tror bare det er som mange sier, at de ikke har tid til å svare der og da, også glemmer de å svare når de kommer inn igjen.
Jeg er ett godt eksempel på det, svarer jeg ikke med engang på en melding jeg får så glemmer jeg det helt. Ja hukommelse som en gullfisk.. hehe

MEN vedlig trist at noen føler at de aldri får svar, men personlig syns jeg det er bedre at folk leser det, og ikke svarer enn at de svarer bare for å svare.

Dere er en toppers gjeng her inne på september forumet [:)] måtte bare lette hjertet mitt..

Har selv hukommelse som en gulfisk, prøver og svare de fleste her når jeg er her inne[:)]

ORIGINAL: Skrållan

Jeg er også medlem av korttidshukommelsesforbundet, og noen ganger går tråder forbi meg fordi jeg tror jeg har svart på dem. Er nok flere av oss her som er sånn, som du sier [:)]

Dere er en topp gjeng alle sammen, uansett! [:D]

ja, det er en herlig gjeng her, kom jo hit seint, etter jeg hadde født, hadde termin 1 nov og hva bare innom nov til guttem min ble født eller "flyttet" ikke inn hit før vi kom hjem måtte ligge på sykehuset 2 uker md han.

Back
Topp