Tanker

Firstimemother

Forelsket i forumet
Har alle juli babier begynt å krabbe, stå, eller gå. Hvordan er statusen hos dere? Lenge siden jeg har vært her inne <3
 
Krabber, sitter, står nesten uten støtte, går rundt møbler og om han holder i hånda mi
 
Krabber, sitter, reiser seg opp og står ganske stødig, men med støtte. Går langs møbler og når hun holder i ei hånd.
 
Sitter.Krabber ikke, bare åler ser i raserfart:) men røyser seg opp overalt, går ikke med eller uten støtte,men danser når han står å holder seg :hilarious:
 
Ånei da, han sitter når vi setter han opp - stødig og lenge, kan snu seg osv. Han åler seg rundt ellers, men ikke målretta fremover, litt her og der ;)
Kan legge til at han nettopp har begynt å stille seg opp på alle 4, står og gynger slik :p
 
Last edited:
Krabber, drar seg opp og står enten på knærne eller føttene. Går forsiktig når hu holder seg i noe. Sitter. Veldig ivrig og rampete hu berta her. Høyt energinivå mens mitt er tilnærmet null [emoji23]
 
Samme her. Kan bare rulle til forskjellige sted. Ble 9 mnd føler alle har kommet lengre enn oss. Ingen stress med det da
Vår kan bare såvidt rulle, men gidder ikke:hilarious: orøver å lokke med leker, men hun gir opp og velter seg tilbake på ryggen og leker med hendene sine isteden:hilarious:hun sitter stødig ganske lenge nå, det har vi trent på ei stund.
 
Vår kan bare såvidt rulle, men gidder ikke:hilarious: orøver å lokke med leker, men hun gir opp og velter seg tilbake på ryggen og leker med hendene sine isteden:hilarious:hun sitter stødig ganske lenge nå, det har vi trent på ei stund.


Du beskriver oss hehe. Vi har tenkt å ta tur til fyso. Har du tenkt på det?
 
Du beskriver oss hehe. Vi har tenkt å ta tur til fyso. Har du tenkt på det?
Vi gikk til fysio og kiropraktor i 4 mnd i høst oga torticollis. Hadde oss en tur tilbake til kiropraktoren for en sjekk for to uker siden. Da fant han ei låsning i nakken og spente muskler i ryggen hennes. Har løsna på det nå, men hun er akkurat like lite mobil enda. Jeg tror bare hun er veldig bedagelig:hilarious::hilarious: men greit å sjekke opp i om det er noen fysiske begrensninger som hindrer dem i å utvikle motorikken!
 
Sitter sånn nesten stødig hvis jeg setter henne opp, krabber ikke, åler seg alle veier untatt fremover, kan stå litt ved å holde seg til feks bordkanten:)
 
Jenta mi er 9 mnd gammal, set seg opp sjølv, og kan sitja uten støtte. Ho rullar rundt frå mage til rygg heile tida, og bevegar seg rundt i ring. Har så vidt klart å dytta seg litt bakover når ho ligg på magen, men ho kjem seg ikkje framover på golvet enda. Er ikkje interessert i å prøva, virkar det som. Ho vil berre opp og sitja! ;)
 
Sitter.Krabber ikke, bare åler ser i raserfart:) men røyser seg opp overalt, går ikke med eller uten støtte,men danser når han står å holder seg :hilarious:
Går pluttselig overalt med støtte .. snur seg fra sofa å holder tak i bordet å fortsetter rundt bordet...
 
sitter, krabber, reiser seg opp og går langs møbler, med gåvogn og når hun holder i hendene våre. :)
 
Back
Topp