Tanker

Latterfrosken

Forumet er livet
Mye som surrer rundt i hodene våres etter det som har skjedd oss.
Sånne ting som nattevåke, oppkast, bleieskift osv som andre kanskje klager litt over skulle vi gjerne ha hatt!!!!!!!!!!!!!!
Hadde så mange planer for Jan Arve, hva vi skulle gjøre, og si til han. Ferie osv..
Man får et nytt syn på alt. Ved neste graviditet får vi hvertfall oppfølging så det holder, og vi kommer sikkert til å glede oss og være enda mer oppmerksom på ting.
Er så rart å måtte rydde bort alt vi har kjøpt inn... og vondt ikke minst!
Det er så stille rundt oss her hjemme... ikke noe barnelyder.
Men vi har ikke gitt opp. Ønske om barn blir enda større...
Dette skulle ikke skjedd.. hvem tror noe sånt etter 41,5 uker svangerskap?
Han var jo ment til å bli, ettersom kroppen ville ha han inni meg så lenge!
Savner han så... kan ikke beskrive det engang!

Klem

huff kan vel aldri klare å begripe korsen dåkker har d nu.
men d e nu godt at dåkk holl mote oppe å ikkje gir opp.
tenke nu på dåkk å ønske dåkk alt væl vidre.
lykke t.
å mange klæmma fra mæ t dåkk

Jeg blir litt tom for ord, men må nok en gang si at vi tenker på dere.
Ingen skal måtte gå igjennom dette som dere gjør nå...
Gutten lever videre igjennom dere nå, og jeg ønsker dere
det beste for fremtiden[:)]

Stooor klem

huff... kan ikke fatte hvor vondt dere må ha det nå!!
ville bare si at jeg tenker på dere!

Synes det er vanskelig å vite hva jeg skal si..
Du virker som en utrolig sterk jente Jannicke, og jeg ønsker dere all lykke fremover og håper at dere klarer å komme dere igjennom dette..

Kjempefint at dere ikke har gitt opp, en dag vil dere få et barn[:)]

Tenker masse på dere hele tiden, og vit at du alltid kan komme inn hit å prate med oss, vi alle er her for deg.

Mange klemmer til deg og din familie[:)]

har ikke ord....men det er tragisk..har gått litt over tiden nå jeg også..termin 6 januar og tenker ekstra mye etter det som har skjedd dere....alle tankene og tårene mine går til den lille gutten deres og dere[:(]

Tenker på dere!!! Ord blir fattige. Lykke til videre.

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: nettemor

Du virker som en utrolig sterk jente Jannicke, og jeg ønsker dere all lykke fremover og håper at dere klarer å komme dere igjennom dette..

Tenker masse på dere hele tiden, og vit at du alltid kan komme inn hit å prate med oss, vi alle er her for deg.

Signerer dette i mangel på noe annet å si, ord blir fattige

signerer den eg og!!

veldig trist når livet plutselig tar ei slik vending..er ikkje meininga at vi skal følgje barna til kvile-heller andre vegen!
ta vare på alle minnene om Jan Arve,og ikkjeminst ta ekstra godt vare på kvarandre..de er framleis mor og far!!
Eg kan ikkje forstå korleis de har det,men håper at tida gjer sorga lettere å bære sjølv om saknet alltid vil vere der!

Tenker mye på det og kor heldig vi er..javel så "klager" vi over bagateller,men gløymer kanskje litt at andre har det verre-kanskje vi noen og einkvar ta livet litt for gitt.
For kva er livet? Det er eit pust i sivet..og difor må ein gøyme det som er viktig og gløyme det som er mindre viktig!!

klem frå therese

Ville bare si som så mange andre her inne har sagt at jeg synes du er utrolig sterk og at jeg ikke kan forestille meg hvordan dere har det nå.

Lykke til i fremtiden [;)]

uFF JANNICKE. Utrolig trist det som har skjedd. Har ikke ord.

Men jeg vil ønske dere masse lykke til med neste forsøk. Og håper alt går som det skal da.
DET FORTJENER DERE

Klem

Jeg syns dere er sterke som tenker på ett nytt barn.det er vel kanskje den tanken som holder dere gående.at dere vil prøve igjen??!! Det virker som dere ser fremtiden til tross for det ubeskrivelige som har skjedd og det har jeg stor respekt for.Må inrømme at verden sto stille en stund for meg da nyheten kom ut. ¨håper dere fortsatt finner styrke i hverandre og familien og kommer dere igjennom dette.Jan Arve vil alltid ha en plass i hjertene deres (og våres).Dette kan kanskje høres litt merkelig ut siden verken jeg eller mange andre her inne "kjente" gutten deres.Men alle vordene mødre tror jeg føler et viss samhold pga situasjonen man er i.Håper at hver dag som går blir lettere og lysere for dere....

ORIGINAL: lilly80

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: nettemor

Signerer dette i mangel på noe annet å si, ord blir fattige

signerer den eg og!!

mee too

det er så fryktelig at dere måtte oppleve noe slikt.. ingen fortjener noe så vondt[:(]
det er et fryktelig savn dere må takle.
men i alt dette så ser jeg dere.. så sterk og styrket!!!
dere har ikke gitt opp, og det er noe som er så viktig å verdsette!!
jeg ønsker og håper at det blir deres tur snart å oppleve våkennetter, bleieskift og baregråt.
mange varme klemmer fra meg..

Du virker utrolig sterk!!!!!!!!!!!

Godt å høre at dere klarer og se frem over og jobbe dere gjennom dette!

Ønsker deg alt godt og lykke til videre!

Klemmer

Kjære Jannicke.
Jeg synes du er råsterk som skriver dine innerste tanker her.
Jeg er stolt av deg!!
Du vet selvfølgelig at du har min og mammas støtte hele veien, og at hele familien tenker på dere.
Noen ganger kan det også være godt å skrive noen ord, det kan være lettere noen ganger selv om vi snakkes og treffes så ofte som mulig. Det er godt vi ikke bor så langt fra hverandre slik at vi har muligheten for å sørge sammen.
Dere får ta vare på hverandre, du og Geir, og ikke gi opp.

Med de varmeste tanker fra pappa og mamma.

Huff a meg! Tenkte masse på det i stad hvordan det ville vært å rydde bort alle tingene igjen uten å få brukt det.. Utrolig trist, ingenting man kan si eller gjøre for å jøre det bedre heller. Håper dere finner trøst hos hverandre og at dere hvis mulig kan komme sterkere ut av dette som et par. Tror det er lurest å hele tiden snakke sammen om det dere tenker på.
Så utrolig fint at dere har lyst å prøve igjen, tror nok det er veldig lurt!
Tenker mye på dere.

Klem fra Lille My

Til Jannicke. Jeg vet akkurat hvordan du har det for jeg har opplevd å miste min datter som ble født for tidlig i uke 30 for to år siden, det vil ta tid, men man vil komme videre til slutt. Stå på, det vil gå bedre neste gang. Klem fra Marianne

Kan ikke tenke meg til hvordan dere har det nå.Men det er bra dere har motet oppe!Ønsker dere lykke til.Jeg tenker på dere![:)]Mange klemmer

Back
Topp