Tanker til Jannicke T

skytte76

Gift med forumet
Ville bare sende Jannicke og hennes familie noen varme tanker idag med tanke på hva hun evt. skulle igjennom idag. Håper alt går bra med henne og ønsker henne alt godt i fremtiden. Mange gode ønsker sendes fra oss til hele familien[:)] PS! Jannicke: Du har en super pappa som du skal være stolt av[:D] Er nok mange som misunner deg han[;)]

Må si meg enig i det skytte76 skriver, håper det har gått bra med deg i dag Jannicke[:)]
Sender deg og dine mange varme tanker og en klem til deg fra meg[:)]

signerer den.... Er bare så utrolig imponert av jannice, hun er helt fantastisk!! Blir rørt til tårer hver gang pappaen skriver her inne.. Sender dem alle mine tanker...vis det kan hjelpe....

en stor klem til Jannikces familie som virkelig er helt utrolig!!
ønsker Jannikce alt godt i dag, og for resten av fremtiden!

uff. Kansje det er dumt å spør,men hva er skjedd?

TUSEN HJERTELIG TAKK ALLE SAMMEN!!!!
Så utrolig omtenksomme og snille dere er. Det hjalp med lykkeønskningene og at dere krysset fingrene for meg! Slapp å ta utskrapning! Var ikke så mye rester etter nurket mitt allikevel.
Men hadde en infeksjon...som vanlig, men det går bort med piller.
Var utrolig tøft og komme på sykehuset og se alle som satt i kafeterian med de små nyfødte i sengene sine! Brakte litt vonde og litt gode minner... For han var og er gutten vår. Og det kommer han alltid til å være!
Men takk for at dere er her for meg jenter!!!
Skal på hudpleie på tirsdag for gavekortet jeg fikk av dere...gleder meg til å bli stelt med!
Enda en gang må jeg si dere er supre.

Klemmer fra Jannicke

Så kjempefint at du slapp utskrapning.
Selvefølgelig var han og vil alltid være deres gutt, skjønner godt at det var tøft å se de små på sykehuset.

Kos deg masse med gavekortet, det fortjener du virkelig[:)]

Klem

Jeg ønsker å være som Jannicke...
Hun er virkelig et forbilde for mange!
Ikke lett å takle livet når det går en imot, men Jannicke har taklet dette på en så ubeskrivelig flott måte.
Håper vi ale lærer litt av henne og forstår hvilken resurs hun er for oss alle!

ORIGINAL: skytte76

Ville bare sende Jannicke og hennes familie noen varme tanker idag med tanke på hva hun evt. skulle igjennom idag. Håper alt går bra med henne og ønsker henne alt godt i fremtiden. Mange gode ønsker sendes fra oss til hele familien[:)] PS! Jannicke: Du har en super pappa som du skal være stolt av[:D] Er nok mange som misunner deg han[;)]

Signerer

Så bra du slapp utskraping da..tenkte på deg i dag(selv om jeg ikke vet hvem du er[:)])Kan tenke meg det var sårt å komme tilbake..har så utrulig vondt av deg jeg atte..[:(]
Håper du får en spire i magen når dere finner dere klare for det..Stjelte litt "spirestøv" som noen la ut her for litt siden,men nå vil jeg gi det til deg istedet så kan du ta det når dere er klare..[:)]

kan bare bekrefte at jannicke er en kjempe jente skikkelig søt og hyggelig... ønsker deg alt godt og vi ses til uken igjn [:D]

Her vil jeg skrive også!

sender deg mange varme tanker, jannicke! Du er ei jente full av mot og pågangsvilje...det er helt sikkert!

Koselig at du kan finne støtte i oss!

stor klem fra Monica

Du må ha et mot av en annen verden Jannicke! Kjempefint at du slapp i dag. Tenker på deg, og ønsker deg og mannen din lykke til i tiden fremover. [:D]

Signerer...

ORIGINAL: mayb31

Ikke lett å takle livet når det går en imot, men Jannicke har taklet dette på en så ubeskrivelig flott måte.

ORIGINAL: mayb31

Signerer.. *klem*

Back
Topp