Tanker rundt sex!

Serr?? Orker dere å ha sex? :p jeg har lagt meg nå, er jo helt kake etter å ha jobbet... Bare halvsovet på sofaen siden jeg kom hjem... Orket liksom såvidt å ha sex i helgen (måtte det, da jeg faktisk hadde ork :p )
 
Tenker det samme, er litt redd så vi har ikke hatt sex enda.. Prøvde en gang, men klarte ikke fullføre. Har en tålmodig mann heldigvis som tenker det samme, men merker det snart er på tide :p
 
Kvier meg noe vanvittig! Nesten så jeg har mistet sexlysten helt.. "Heldigvis" jobber sambo på sjøen :p Håper angsten er forsvunnet og lysten har tatt seg opp til han kommer hjem igjen :D
 
Serr?? Orker dere å ha sex? :p jeg har lagt meg nå, er jo helt kake etter å ha jobbet... Bare halvsovet på sofaen siden jeg kom hjem... Orket liksom såvidt å ha sex i helgen (måtte det, da jeg faktisk hadde ork :p )
Må jo orke, bare 7,5mnd igjen til vi må tilbake til kondomer :ky nyter det mens vi kan.:biggrin
 
Igår sovnet jeg 1930 liksom.. haha.. Men kjenner jo jeg har veldig lyst på mannen min hehe.. Men frykten tar overhånd :(
Dessuten er jeg så oppblåst så det er jo ubehagelig haha...
 
Serr?? Orker dere å ha sex? :p jeg har lagt meg nå, er jo helt kake etter å ha jobbet... Bare halvsovet på sofaen siden jeg kom hjem... Orket liksom såvidt å ha sex i helgen (måtte det, da jeg faktisk hadde ork :p )
Hehe. Skjønner jeg godt :D
 
Jeg har endelig fått mannen til å innse at sex uten kondom i svangerskapet IKKE ER ensbetydende med umiddelbar sa (i hans land er det noe sykt med vranglære ute og går.) Så igår brukte han hendene litt på meg, litt røft, og jeg har gått og vært bekymret hele gårdagen og idag, fordi jeg fikk litt vondt etterpå, men er ikke kommet noe blod i det hele tatt så det er nok bare tulltanker. Når jeg endelig har overbevist ham om at det ikke er noe farlig, så blir JEG nervøs. Haha

Er mannen din fra utlandet ? Det er min også :)
 
Serr?? Orker dere å ha sex? :p jeg har lagt meg nå, er jo helt kake etter å ha jobbet... Bare halvsovet på sofaen siden jeg kom hjem... Orket liksom såvidt å ha sex i helgen (måtte det, da jeg faktisk hadde ork :p )

Hihihi! Helt enig:)
Sovner jo stort sett mange timer tidligere enn han.... Puppene er så vonde at de er off limits....

Blir kanskje bedre etterhvert...
 
Jeg orker ikke tanken på sex om dagen, er altfor kvalm :( Her i huset er det mannen som bekymrer seg mest i forhold til det med sex og spiren i magen...
 
Hihihi! Helt enig:)
Sovner jo stort sett mange timer tidligere enn han.... Puppene er så vonde at de er off limits....

Blir kanskje bedre etterhvert...
Haha samme her! :) Han får det skumleste blikket om han våger å nærme seg puppene :D
 
Back
Topp