Tanker rundt sex!

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Er det flere enn meg som "kvier" seg litt for sex? Jeg har sex med mannen, men kjenner at jeg midt under akten tenker litt på frøet i magen. Gjør det som regel hver gang. Begynner også å tenke på blod, og (beklager for mye informasjon) at det ikke må foregå for hardt.. Flere som tenker som meg? :)
 
Ja, jeg har vært litt skremt de siste gangene, Har blødd bittelitt etter samleie hver gang de siste ukene, men det går over med en gang, så regner jo med at det bare er slimhinnene som er litt såre, men det er skummelt uansett, så klarer ikke helt å nyte det :/
 
Jaaaaa, jeg tenker sånn. ..
Har i tillegg slitt siden 2012 og måtte ha ivf før lille bøllefrø satt, så ja jeg er faktisk bekymret hehe...
Mannen min prøvde og snike seg inn i dusjen igår med meg men jeg klarte ikke :(
 
Har tenkt tanken men vet jo egentlig at det ikke er skadelig, så har ikke latt oss stoppe
 
Jaaaaa, jeg tenker sånn. ..
Har i tillegg slitt siden 2012 og måtte ha ivf før lille bøllefrø satt, så ja jeg er faktisk bekymret hehe...
Mannen min prøvde og snike seg inn i dusjen igår med meg men jeg klarte ikke :(
Det skjønner jeg. Det skal jo ikke være farlig, men tankene sitter der likevel. Skjønner godt at du ikke ville, jeg. Jeg fant ut om frøet forrige fredag, og vi har bare hoppet til køys to ganger siden da. Mannen blir jo litt frustrert, men har heldigvis stor forståelse. :) Blir kjedelig hvis disse tankene skal holde fast i godt over 30 uker til!
 
Tanken slo meg I svangerskap nr 1, men nå gjør vi som vi pleier :)
 
Det skjønner jeg. Det skal jo ikke være farlig, men tankene sitter der likevel. Skjønner godt at du ikke ville, jeg. Jeg fant ut om frøet forrige fredag, og vi har bare hoppet til køys to ganger siden da. Mannen blir jo litt frustrert, men har heldigvis stor forståelse. :) Blir kjedelig hvis disse tankene skal holde fast i godt over 30 uker til!

Jeg tror nok tankene mine blir bedre etter uke 12 .. det er liksom den grensen jeg må komme meg gjennom nå..
Dessuten må jeg ta crinone 2 ganger om dagen så om vi ska ha sex må det bli i dusjen uansett... Hahaha. .
Eller så ser det jo som vått avis papir der nede :p
 
Jeg tror nok tankene mine blir bedre etter uke 12 .. det er liksom den grensen jeg må komme meg gjennom nå..
Dessuten må jeg ta crinone 2 ganger om dagen så om vi ska ha sex må det bli i dusjen uansett... Hahaha. .
Eller så ser det jo som vått avis papir der nede :p
Ja, det er sant! Vi får holde ut med de tankene våre nå i noen uker til :)
Hehehe, jeg skjønner :p
 
Jeg har endelig fått mannen til å innse at sex uten kondom i svangerskapet IKKE ER ensbetydende med umiddelbar sa (i hans land er det noe sykt med vranglære ute og går.) Så igår brukte han hendene litt på meg, litt røft, og jeg har gått og vært bekymret hele gårdagen og idag, fordi jeg fikk litt vondt etterpå, men er ikke kommet noe blod i det hele tatt så det er nok bare tulltanker. Når jeg endelig har overbevist ham om at det ikke er noe farlig, så blir JEG nervøs. Haha
 
Jeg har endelig fått mannen til å innse at sex uten kondom i svangerskapet IKKE ER ensbetydende med umiddelbar sa (i hans land er det noe sykt med vranglære ute og går.) Så igår brukte han hendene litt på meg, litt røft, og jeg har gått og vært bekymret hele gårdagen og idag, fordi jeg fikk litt vondt etterpå, men er ikke kommet noe blod i det hele tatt så det er nok bare tulltanker. Når jeg endelig har overbevist ham om at det ikke er noe farlig, så blir JEG nervøs. Haha
Haha! Menn altså. Bra du fikk overbevist han ;) Det skjønner jeg godt! Vi får bare prøve og nyte nå før vi blir altfor store :p
 
Det er bare å humpe i vei jenter :) Om dere ikke har fått noen annen beskjed av lege/jm er det ikke farlig ned litt sex. Men ja. Det er jo lov å være litt nervøs. Det er vi vel alle i alle fall til vi når 12 uker; )
 
Sex? Hva er det?
 
Synest det er litt skummelt. Klarer ikke å nyte det helt. Tenker nok for mye :( blir ikke så mye kos nå som før.
 
Sambo har vært på jobb siden jeg fant det ut, så det har ikke vært aktuelt foreløpig :p
 
Vi har vært så opptatt med hvert vårt så vi har faktisk ikke hatt mulighet siden vi laget bebisen vi! Det skremmer meg mer!
Har lyst til å humpe som bare det nå før mannen ikke vil pga magen.... og kanskje før kvalmen kommer! Tviler på at han syns det er sexy med ei som Brekker seg :p
 
Back
Topp