tanker rundt graviditet

babysick92

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Hei jenter :)

Er det bare meg.... som tenker "er jeg egentlig klar for dette?" , "hva kommer folk til å si?" "Tenk om noe går galt?" .. føler at jeg tenker for mye og skremmer meg selv veldig.. Kjempe dårlig form bare jeg tenker på hva jeg skal si til mor og far.. fler dette er første gang for som ikke klarer å se for seg å gå gravid / føde !? Det har nok ikke gått opp for meg enda.. ikke før jeg får se at det faktisk er noe der inne... hmmm

Er også skremt for at det skal gå galt, men gleder meg også :)
Dette var en etterlengtet spire i familien, og alle gleder seg heldigvis, men nå er jeg 25 og han 38 også og da er det ganske forventet at vi får barn :P
Jeg vet ikke hvor gammel du er?

Selv om vår er planlagt og veldig etterlengtet så hender det at jeg lurer på om vi er klare og åssen vi skal få til dette. Men det er jo en enorm omveltning, så jeg tipper det er ganske vanlig å tenke sånn :) Er også veldig bekymra for å miste, så gleder meg masse til 4 feb (da er jeg 12 uker)

Selv om vår er planlagt og veldig etterlengtet så hender det at jeg lurer på om vi er klare og åssen vi skal få til dette. Men det er jo en enorm omveltning, så jeg tipper det er ganske vanlig å tenke sånn :) Er også veldig bekymra for å miste, så gleder meg masse til 4 feb (da er jeg 12 uker)
veldig stod omveltning :-) hehe. Godt å høre at det sikkert er fler som tenker sånn :)

Er også skremt for at det skal gå galt, men gleder meg også :)
Dette var en etterlengtet spire i familien, og alle gleder seg heldigvis, men nå er jeg 25 og han 38 også og da er det ganske forventet at vi får barn :p
Jeg vet ikke hvor gammel du er?

Jeg er straks 23 :)

Tenker det noen ganger...mest fordi jeg har en på 1 år fra før som krever veldig mye og jeg er dautrøtt hele tiden og fordi de vil bli to tette så jeg lurer av og til på hvordan det skal gå, hvordan jeg kan ta meg av to små alene når mannen er borte å slike ting.. Tenker at kanskje det hadde vært best å ventet til nr 1 va litt større men nå er det ingen vei tilbake.

Jeg lurer også på noen ganger hva jeg har begitt meg ut på, og om vi vil takle dette. Tenker især på det når frøkna på snart 4år trasser og troller :p men det går nok! Denne spira er lenge lengta etter :) selvfølgelig blir det en omveltning fra 2 barn til 3, akkurat som det var fra 0 til 1 og fra 1 til 2. De andre to var ikke planlagte, og iallefall ikke lillesøster som er født bare 11mnder etter storebror. Men jeg angrer ikke ett eneste sekund på valgene jeg tok :)
Tror det er helt normalt å lure på slikt når man venter barn. Men det gjør man, man får rutiner og på ett tidspunkt vil du tenke "hva gjorde man før man fikk barn" :p

Back
Topp