Tanker om navn!

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Dette er så utrolig vanskelig. Hadde tenkt i utgangspunktet å unngå typiske navn på topplister. Men ser jo at vi liker godt noen av dem. Vi tenker litt slik at så lenge ikke vi vet om mange andre i området som har navnet, så bryr vi oss ikke så mye om det er et generelt populært navn. Flere som deler denne tanken?

Tenker vi skal ta et navn vi liker... Har kansje guttenavn, jentenavn er åpent, og vett ikke kjønnet...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenker at topplisten vil alltid være der og de navn som er mest brukt er der for en grunn.
Det sagt er det litt kjedelig å ha 3 i samme klasse med samme navn. Men det skjedde meg og vi hadde ikke toppliste navn.
For meg er det viktig at navnet passer til personen og at man har en tilknytning til det og at det ikke skiller seg ut på noen negativ måte.

Her tenker vi at vi tar de navnene som VI liker. Tar vel ikke navn som nær familie og venner har, men vi tar det som vi liker å føler er rett for oss.
Vi har guttenavnet klart. Å muligens jentenavn om det viser seg at de så feil :)

Det viktigste er at man liker navnet, mener jeg :) Navnene vi nå står mellom er langt nedenfor topp10-lista i popularitet (som jo er fint), men det er jo ikke derfor vi liker dem. :P

Back
Topp