Tanker om kjønn?

Her er vi glad uansett, storesøster på 7 ønsker seg en bror. Og det hadde vært gøy med en av hvert. Så kanskje derfor jeg tror det er en gutt, for det har blitt lagt litt føringer på det! Med henne var jeg skrå sikker på det var jentene, men kjenner meg ikke så skråsikker nå. Uansett gleder vi oss:) ❤️
 
Jeg har ingen følelse noen vei. Er litt mer kvalm nå enn med forrige.. Kanskje jente nå? :p
 
Forrige gang visste både jeg og den kommende storesøsteren at det var en jente.
Nå tror jeg gutt, kvalmen burde ha vært her for lenge siden :p drømte også for noen netter siden at jeg fødte en gutt på bursdagen min 29. Mars.
 
Har ingen kjempefølelse, men sniker litt at det kan være jente.. Har jente fra før, og skal jeg sammenligne de første ukene er de ikke så ulike. Samboer håper litt på gutt, men blir like glad uansett :)
 
Har ein pitteliten følelse på gutt, men følelsen har tidligare vist seg ganske so feil..
 
Mammaen min drømte jente og gutt noen dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Kanskje det er to?
 
I uke 8 hadde jeg allerede spydd hver dag ganske lenge forrige svangerskap, det viste seg å være en jente. Denne gangen er formen merkbart bedre, så kanskje gutt denne gangen? ;-) Veldig spent! Har ikke magefølelse på noe spesielt kjønn denne gangen :)
 
Kinesisk kalender sier gutt, ser jeg :p Jeg har absolutt ingen magefølelse. Eller, jeg føler litt på meg at det er jente av en eller annen grunn. :p
 
Jeg føler jente, men er usikker på om det er mer et håp. Jeg føler meg forferdelig som tenker slik, for en gutt er selvsagt akkurat like velkommen :)
 
Føler litt på gutt men vet ikke om at det bare er alle som sier at vi må få gutt nå siden vi har jente som sitter i hodet :p men kinesisk fødselskart sier gutt (det sa den forje gang og men ble jente) og ring i hårstrå testen sa gutt så får se
 
Jeg drømte i natt at det var en jente, så magefølelsen sier vel igrunnen det :)
 
Jeg er ganske sikker på at dette er en gutt. Er omtrent ikke kvalm (også takket være seaband, men likevel). Er 5 uker på vei og kvalmen var mye verre da jeg fikk jente og forrige gang (som endte i MA). Med sønnen min var formen omtrent som nå.
 
Har ikke begynt å kaste opp enda, så tror det er gutt! Forrige svangerskap lå jeg på sykehuset med oppkast hele tiden og da fikk jeg jente.
 
Usikker på magefølelsen. Kinesisk kalender sier jente. Har gutt fra før å spart på alle klær så hadde jo vært praktisk med en gutt til, men hadde vært veldig gøy med en av hver :)
 
Med jenta var jeg sikker at det var gutt og med gutten var jeg helt sikker at det skulle være ei jenta til...

I dag har jeg ingen følelse før kjønn, eller at jeg er gravid...
 
Mammaen min drømte jente og gutt noen dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Kanskje det er to?

Jeg drømte trillinger rett etter unnfangelsen! Men jeg har aldri vært sanndrømt før, så håper i grunn det ikke er tre... Da hadde jeg blitt livredd...
 
Back
Topp