M
Moderator Kristin
Guest
Har dere noen tanker om hvordan dere ønsker fødselen skal bli?
Hva er drømmefødselen?
Hva er drømmefødselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å gå inn i det med åpent sinnAkkurat No tenker jeg at den kommer når den kommer, kan ikke stoppe den uansett
Men som sagt så har jeg aldri født før heller da
Bare krysser fingrene for at jeg ikke går 12 dager over denne gangen også Verste og lengste dagene i mitt liv!!!
Samme her.huff det hoppas jag vi alla slipper! men som det ör nå så innstiller jag mig på 21 juni istedenfor 10 som er egentlig termin. Gick 9 dager over med nr to så nå tänker jag att siste veäkningsdag är det vi går for och allt för det är bonus!
Har dere noen tanker om hvordan dere ønsker fødselen skal bli?
Hva er drømmefødselen?
Oooh det gikk fort! Jeg må til flere samtaler før de kan bestemme seg.Grugleder meg! Jeg fikk "innvilget" KS, akkurat slik som jeg ønsket. Det blir en spennende opplevelse og mer kontrollert enn sist fødsel, ønsker ikke å oppleve apgarscore 2 på baby igjen!!
Oooh det gikk fort! Jeg må til flere samtaler før de kan bestemme seg.
Ja, jeg var inn til en samtale der legen pratet med en sykepleier som var med på fødselen. Tror denne personen husker fødselen min godt og skjønner mitt valg.
Jeg fikk totalruptur grad 3c og en traumatisk fødsel visste ikke om jenta mi levde da jeg ble kjørt til operasjonssalen
Da er det braJa, jeg var inn til en samtale der legen pratet med en sykepleier som var med på fødselen. Tror denne personen husker fødselen min godt og skjønner mitt valg.
Jeg fikk totalruptur grad 3c og en traumatisk fødsel visste ikke om jenta mi levde da jeg ble kjørt til operasjonssalen
Huff så grusomt! vad gjorde att hon hade så lav apgar? Så gpdt du ble hört och att ting skjer mer kontrollert denne gangen! <3
Gleder meg faktisk! Jeg har ikke noe særlig smerteterskel, men jeg gleder meg til å se hva kroppen min faktisk klarer av seg selv. Tenker at den mestringsfølelsen man sitter igjen med må være ganske fantastisk. Ønsker ikke epidural, og er spent på on jeg faktisk klarer å ikke be om det eller hva som skjer førstegangs