Tanker om fødselen?

Fikk alvorlig svangerskapsforgiftning som endte i keisersnitt. Har allerede begynt å ta blodfortynnende tabletter, og blir nok fulgt opp mer denne gangen. Så får se om det blir vaginal fødsel denne gangen eller om det blir ks denne gangen også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min jente ble født 5uker før termin, og her endte det med det som kalles katastrofesnitt. Hjertelyden ble nærmest borte under riene, og det ble plutselig ekstremt hast. Satt fast i heisen på vei ned til operasjonsstuen, og ble ca 5min forsinka der. Kom omsider ned, ble lagt i narkose og ca 10 min etter at keisersnitt ble bestemt var ei frisk fin lita jente ute :)
Var ca 2uker på nyfødtintensiven før vi fikk reise hjem, kjempefint opphold med fantastiske pleiere.

Føler meg "snytt" for fødselsøyeblikket, ikke på grunn av snittet men på narkosen. Med tvillinger i vente er det nok aktuelt med nytt snitt, men nå få vi sørge for at det blir planlagt og ikke så hast. Har så lyst til å være våken når barna kommer til verden.

Ok fødsel, takk og lov for epidural!!! Tok 16 timer. Men pga at bekkenet mitt ble vrak av fødselen samt en lei rift bak, blir det planlagt ks denne gang. Alongen fungerte ikke sist.. Var ett mareritt!!! Prøver jeg denne gang skal jeg ikke kjempe like mye. Har og tatt en stor brystreduksjon, og siden jrg knapt kune delamme sist, er sannsynligheten liten for at det blir bedre denne gang. I tillegg hadde mini melkeproteinallergi, som ble til reflux. Hurra..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp