Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har født to ganger. jenta vårres kom 3 uker for tiden, men det gikk bare godt. hun va da 48cm og 3200. fødslen gikk over 12 timer.
gutten vårres fant ut at 2 uker for tiden skulle han kom. og det gikk bare godt det også. han var 46cm og 2990. fødslen gikk dær også over 12 timer.
jenta kom kl 0005 og gutten kom 0030
denne gangen SKAL jeg få filmet, skulle det med gutten men ville ikke til 7 og sist. men denne gangen SKAL jeg ha det filmet
Emilie3 skrev:jeg har født to ganger. jenta vårres kom 3 uker for tiden, men det gikk bare godt. hun va da 48cm og 3200. fødslen gikk over 12 timer.
gutten vårres fant ut at 2 uker for tiden skulle han kom. og det gikk bare godt det også. han var 46cm og 2990. fødslen gikk dær også over 12 timer.
denne gangen SKAL jeg få filmet, skulle det med gutten men ville ikke til 7 og sist. men denne gangen SKAL jeg ha det filmet
Kakken skrev:
Emilie3 skrev:jeg har født to ganger. jenta vårres kom 3 uker for tiden, men det gikk bare godt. hun va da 48cm og 3200. fødslen gikk over 12 timer.
Hørtes ut som to veldig fine fødsler Forbreder du deg på at det skal skje før denne gangen også?
ja det var to fine fødsler. gleder meg kjempe mye til denne også. men om det hender for terminen er jo aldrig godt og vite. men håper babyen holder seg lengst mulig inni magen