Tanker om fødsel...?

87modell

Flørter med forumet
Jeg har hatt et OK forhold til barnefaren. Etter nesten 7 år sammen, så gjorde vi det slutt, og da viste det seg jeg var gravid.. Dette 6 mnd etter at vi hadde en MA. Vi hadde etter myyye styr, grei kontakt, men jeg føler meg ikke bra behandlet..:( til tross for dette har jeg hele veien sagt at jeg ønsker å ha han med på fødselen, noe han ønsker STERKT selv også. Men når jeg hele tiden er andrevalget hans til å vær sammen med.. Jeg er LIVREDD for å vær alene når fødselen nærmer seg.. har snakket med han om at han kan sove på gjesterommet når det er nært termin.. Men han mener dette er feil.. til TROSS for at vi har hatt et seksuelt forhold egentlig heeele veien i svangerskapet..desverre.. klarer ikke holde meg unna han, og når det er oss to, så er det oss to igjen.. ikke alt styret rundt som har vært.. noen med erfaringer å føde når en vet en egentlig er alene, men har tatt med barnefar? Råd? jeg ønsker innerst inne å bare ha med han.. men føler samtidig at jeg går å holder på et håp om alt skal ordne seg, og kommer bare til å bli mer såret.. 
 
Back
Topp