Tankefull i kveld

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg er litt tankefull i kveld, og merker jeg blir lett på gråten. Er jo overlykkelig for at vi venter en liten en i slutten av august, men i morgen hadde vi hatt termin med IVF-embryo som ble satt inn i november 2015. Embryo festet seg aldri og under en måned etterpå skjedde det et julemirakel helt på egenhånd. Vi være evig lykkelig for det, men kjenner jeg har lov å tenke på lille venn som bare ble et få dager gammelt embryo i magen min. Han/hun utviklet seg aldri til å bli vår sønn eller datter.

Lett å føle det slik. Tenker fortsatt på lille spire som skulle vært 2 år nå (SA uke 6) og den kjemiske lille i april som jeg skulle snart ha vært på OUL med. Men gleden av å snart møte din lille, og for meg (forhåpentligvis) snart bli gravid, hjelper veldig på ❤️

Masse lykke til i innspurten - heier på deg :)

Lett å føle det slik. Tenker fortsatt på lille spire som skulle vært 2 år nå (SA uke 6) og den kjemiske lille i april som jeg skulle snart ha vært på OUL med. Men gleden av å snart møte din lille, og for meg (forhåpentligvis) snart bli gravid, hjelper veldig på ❤️

Masse lykke til i innspurten - heier på deg :)

Skjems også litt for å føle slik, siden jeg tross alt har en liten en i magen. Det har vært mange nedturer på få år med mislykket forsøk og ingen på frys, så av og til klarer jeg nesten ikke å forstå at det bare er kort tid igjen og at dette nok kommer til å ordne seg nå! :)

Håper snart det er en liten på vei hos deg igjen! :) Så får vi ha lov til å ha en liten ettertanke på de vi aldri fikk møte!

Klem til deg ❤️❤️ Tenker ofte på lille som kunne vært født for to måneder siden, men endte i SA.. Vi er så heldige som har fått en til sjanse så kort tid etterpå ❤️

Sender over klemmer til alle dere som har måttet gå igjennom noe så tragisk som å miste en spire ❤️
Glemmer aldri når jeg var 13 uker på veg.
Jeg begynte først, og blø fikk så plutselig utrolige smerter. ALT tydet på at vi mistet MEN etter å ha kommet på sykehuset fikk vi se en sprell levende baby på UL. Jeg turte ikke se på skjermen FØR de sa at babyen levde...
Og jeg slappet ikke av før jeg var helt i mål, og hadde født. Jeg viste hvor nære jeg var ved og miste... Unner ingen, og gå igjennom miste, eller tegn på...

Back
Topp