Tankeboksen (",)

Planleggingstime/første svangerskapskontroll fastlegen 17.mars. Det kjennes så lenge ut! :arghh: er andregangsfødende og klarer ikke helt å ta hele situasjonen innover meg. Forrige barseltid var vel den verste tiden i mannsminne for meg, klarte ikke å kose meg sammen med minisen bare så den j kjøkkenbenken som alltid var overfylt.

Timen med jordmor ble 24.mars, det og er en evighet til.

Er 5+1 i dag, så vurderingen på å bestille ultralyd privat er virkelig der...

Flere som har opplevd lett blødning omkring IKM og har erfaring med om dette er normalt hvis man allerede har fått positiv graviditetstest flere dager?
Kan høres ut som en festeblødning, som er relativt vanlig. Det fikk jeg dagen før uteblitt menstruasjon. Kom litt blod/spotting i ca 3-4 dager, så ga det seg. Fått økende på ukeindikator på digital test, og ikke blødd noe mer. Men forrige/første svangerskap spottet jeg lett, av og på, i mange uker, tror nesten til sånn uke 9 eller 10. Og jeg har en frisk og fin datter, så det gikk bra. Så lenge det ikke er en større blødning så er det ikke sikkert det er noe å bekymre seg for. Men jeg skjønner godt bekymringene dine, jeg bekymret meg kjempe masse og bestilte tidlig UL privat.

Kan høres ut som en festeblødning, som er relativt vanlig. Det fikk jeg dagen før uteblitt menstruasjon. Kom litt blod/spotting i ca 3-4 dager, så ga det seg. Fått økende på ukeindikator på digital test, og ikke blødd noe mer. Men forrige/første svangerskap spottet jeg lett, av og på, i mange uker, tror nesten til sånn uke 9 eller 10. Og jeg har en frisk og fin datter, så det gikk bra. Så lenge det ikke er en større blødning så er det ikke sikkert det er noe å bekymre seg for. Men jeg skjønner godt bekymringene dine, jeg bekymret meg kjempe masse og bestilte tidlig UL privat.
Var nok bare festeblødning som du skriver ☺️ Man vil bare komme til uke 12 i en fei og ha alle svarene

Dessverre ingen erfaring! Det jeg har lest er at så lenge du ikke blør klumper og lik en vanlig mens eller mer og testene ikke blir svakere så går det nok bra :love7 Jeg hadde en blødning i uke 7 i første svangerskap, og fikk ultralyd hvor alt var i orden :-) har du sluttet å blø? Du får helt sikkert time hos legen din for å få tatt blodprøver så du slepper å bekymre deg? :Heartred
Det var bare den ene dagen så ser ut som det gikk bra

Back
Topp