Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det forstår jeg veldig godt at du ønsker.Jeg har også bestilt time 23/3, og hååper så inderlig det holder! IKM i dag uten tegn til menstruasjon Når skal du på UL? Var ikke i mine tanker tidligere men med flere aborter vil jeg gjerne se at det går som det skal allerede i uke 7.

Da har du i hvert fall prøvd uten, så det forstår jegIngen medisinerFår prøve litt til før jeg evt vurderer det. Først BO, så liten jente, så MA, så kjemisk og nå denne så statistikken er nok ikke så ille enda.. Men vi får se - håper denne går
Trett ellers ingen symptomerHva med deg?

Da er du rett etter megJeg har time til UL uke 6+5 tror jeg, 17. mars. Hvis ikke jeg mister først, har noen spontanaborter bak meg og en BO i fjor. Derav så tidlig ultralyd. Tar det privat fordi de private gir meg støttemedisiner og vi samtidig da skal snakke om å evt trappe de ned, men ville fått det offentlig også om jeg kontaktet de - bare orker ikke ringe for å avbestille time dersom dette ikke går..

Håper også detSpennende!
Ja, det har vært mange tøffe runder. Har fått utredning av både mannen og meg, alt ser bra ut utenom at jeg har PCOS. Har forsøkt IVF uten hell også, responderte dårlig virket det som. Har tatt støttemedisiner tre ganger tidligere, men fått albyl-e i tillegg denne gangen, så håper det er det som skal til!![]()

Jeg skal 6+4Hvor tidlig bestiller dere UL?

Tusen takk, det gjør jeg nok og i like måteHåper også det
Masse lykke til på UL, gleder meg til å følge deg, om du ønsker å dele selvfølgelig.![]()

Det er absolutt muligJeg har bestilt privat UL 6+0. Tenkte det var litt tidig, men gyn skrev at man da kunne se hjertet slå.
spennende!Veldig trist at du måtte igjennom så tøffe tak. Helt forståelig i din setting at du venterJeg har faktisk valgt å vente med tul frem til den vi får på sykehuset. Har mistet 4 ganger det siste året, og kjenner at nå vil jeg bare ta det som det kommer. Får ikke gjort noe fra eller til og ønsker ikke å vite om jeg evnt bærer et dødt foster i mange uker før kroppen ordner opp.![]()

Jøss, visste ikke at man kunne se hjerteslag så tidlig!Jeg har bestilt privat UL 6+0. Tenkte det var litt tidig, men gyn skrev at man da kunne se hjertet slå.