Tangerudbakken

Marmorita

Glad i forumet
Så fantastisk bra!![:D]
Har aldri sett det før, men det var jo utrolig bra. Sitter og smiller fra øre til øre. Redda kvelden[:)]

Jaaa! Blir i kjempegodt humør av å se på det. Syns det var litt eyecandy i dagens episode også [:D]

ORIGINAL: *Arkana*

Jaaa! Blir i kjempegodt humør av å se på det. Syns det var litt eyecandy i dagens episode også [:D]

[:D][:D]  Var jammen ikke en dårlig episode nei[;)]

ORIGINAL: *Arkana*

I KNOW[:D] vannvittig hvor sexy mannfolk kan bli med litt tattis[;)]

Loo så jeg grein! Hehe. Du kan si det til meg , min munn er lukket som ti høns[:D][:D] Haha

ORIGINAL: Molle Mamma

Loo så jeg grein! Hehe. Du kan si det til meg , min minn er lukket som ti høns[:D][:D] Haha

Kjempe artig å se på, men kan dere tanke dere at d faktisk finnes slike mennesker som er i topp humør heeele tiden og er super glade i livet?! [:)]
Å tenk så mye glede de spres rundt seg!!! [:D]

Herlige mennesker!! [;)]

Ååååhh...d e folka der er jo bare heelt fantastiske[:D] Gleder meg som en liten unge i en hel uke til torsdagen kommer så jeg får se Tangerudbakken igjen! Blir så utrolig glad av å se på det:D Må nok si meg enig i det med de mannfolka... Falt litt for han "kapteinen" jeg da[;)] Utrolig sjarmerende mann jo!! [:D][:D]

Tangerudbakken er topp!

ORIGINAL: *mini_me*

Kjempe artig å se på, men kan dere tanke dere at d faktisk finnes slike mennesker som er i topp humør heeele tiden og er super glade i livet?! [:)]
Å tenk så mye glede de spres rundt seg!!! [:D]

Herlige mennesker!! [;)]

de er nok ikke bare i topp humør hele tiden [:D]
men det viser de jo ikke på tv. de har ikke så god styring på følelser, så de kan bli like sinte som de blir glade.
datteren min har ei jente med downs i klassen, og har fått merke det for og si det sånn [&:]
hun ble bitt nesten til blods fordi denne jenta ville ha jordbærne datteren min hadde i matboksen sin [&:]

men jeg digger Tangerudbakken altså [:D] de er bare herlige

Back
Topp