Tandemamme?

Flere som fortsatt ammer større barn og tenker å fortsette når baby kommer?

Jeg ammer enda toåringen og leker med tanken på å amme baby og toddler samtidig. Føler meg litt smågal og alene om dette valget...


Jeg ammet til fylte 2. Hun er nå 2 år og 5 mnd. Hadde hun enda fått pupp ved ankomst til ny baby så hadde jeg lett tandem-ammet! Har ei venninne som gjør det og blir så rørt hver gang
 
Jeg ammer fortsatt og har veldig lyst til å tandemamme hvis ikke eldste mister interessen i løpet av det neste halvåret :) tenk å koselig, da! Og for en bonus med en sterk to-/treåring når man har steinharde barselpupper og tette melkeganger :love017

Jeg regner forresten med at få i nær familie deler synet mitt på tandemamming, men det driter jeg i :p
 
Jeg ammer også enda lillebror på snart 19 mnd. Håper han har fått nok til neste kommer, han er ikke helt klar enda ;)
 
Jeg har helt nylig slutta å amme jenta mi som er 2,5 år. Mest fordi det ble litt ubehagelig pga graviditet. Hadde lett tandemammet om det hadde passet seg sånn
 
Jeg hadde planer om å tandemamme nr 1 og nr 2 (er 2 år og 2 mnd mellom dem) men måtte avslutte ammingen da jeg var gravid i 6.mnd fordi det var så grusomt vondt. I fb-gruppen "Amming uten grenser" treffer du mange likesinnede, og du vil se at du er langt fra alene:Heartred
 
Ammer sønnen min på rett over to år :) Vi er ikke klar for å gi oss helt enda, så med mindre jeg mister melka underveis eller han går lei, så blir vi å forsøke tandemamming :D Jeg må lese meg litt opp på det hvis det blir aktuelt. F.eks. Er det best å la begge ammes på begge brystene, eller la de ha hvert sitt? o_O
 
Ammer sønnen min på rett over to år :) Vi er ikke klar for å gi oss helt enda, så med mindre jeg mister melka underveis eller han går lei, så blir vi å forsøke tandemamming :D Jeg må lese meg litt opp på det hvis det blir aktuelt. F.eks. Er det best å la begge ammes på begge brystene, eller la de ha hvert sitt? o_O
Det er best å la begge få begge. Eller værtfall minstemann bør få begge. Om eldste bare får den ene er det også ok. Hilsen ammehjelper ;)
 
Sniker fra prøver-gruppen. Så gøy å lese dette. Minstemann ble to år i slutten av juni og er overhodet ikke klar enda så har tenkt mye på hvordan det blir når jeg blir gravid og eventuelt får nytt barn.

Jeg blir nok å følge han, vil han fortsette så gjør vi nok det. Søsteren min er ammehjelper så får mye støtte der tipper jeg, men tror ikke øvrig familie vil synes det er normalt. Jaja dem om det tenker jeg
 
Det er best å la begge få begge. Eller værtfall minstemann bør få begge. Om eldste bare får den ene er det også ok. Hilsen ammehjelper ;)

Så snedig med en ammehjelper i gruppa! Takk for svar! :D
 
Back
Topp