tamtarara.. kjeder meg

Emba_Larsen

Forumet er livet
fler som kjeder seg ekstreeemt i dag?? [:D][:D]

kjeder meg så jeg holder på å gå på veggen[:'(][:'(]  ikke engang bikkja vil ut å gå tur.. han bare ser på meg der jeg står med båndet, åsså legger han seg ned igjen.. æsj, gidder jo ikke tvinge han heller da... 
sambo er på jobb til seiiint i kveld.. 

what to do, what to do..  [8|]

Komme hit å holde meg med selskap!! Har også en mann som kommer hjem sent i dag!! Men gleder meg fælt til å se han igjen, han har vært borte hele uka!! [:D]

Åhh blir sprø av Linnea. Hun går å henter seg puter og ting fra senga og sleper inn i stua [8|]
Slutt på å ha hemmelige ting liggendes ja, for her kommer det meste fram i dagslys [>:][:D][:D]

*mamma, hva er denne til?*

kjeder meg ikkeno idag! har shoppa litt, hatt skikkelig storrengjøring, laget middag, sittet i sola, ligget litt på sofaen, vært på bv, lest gravid-blad og snart kommer svigers på kvelds! så har ikke rukket det idag. men MANGE dager er fulle av kjedsomhet ja!

Har hatt tid til å kjede meg enda. Har solgt bilen min, og gått en tur i frogneparken og en tur på Kalvøya. Nydelig vær i dag. Resten av kvelden blir vel mer kjedelig....på sofaen foran tv

ORIGINAL: lille pooh :)

Ja ikke sant.. Kommer drassendes med boksere og truser og gud vet hva [>:] Ekspert på å få opp skuffer gitt [&:]

Blir vel snart som den Ikea reklamen som gikk for lenge siden, hvis du husker den?? Den lille ungen som satt å lekte med en vibrator [8|][:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: lille pooh :)

Ja ikke sant.. Kommer drassendes med boksere og truser og gud vet hva [>:] Ekspert på å få opp skuffer gitt [&:]

Blir vel snart som den Ikea reklamen som gikk for lenge siden, hvis du husker den?? Den lille ungen som satt å lekte med en vibrator [8|][:D][:D]

åååh, jeg lo såååå godt av den reklamen da[:D][:D][:D]

Hehe... Guttungen min kom ut i stua med min en gang.... "Mamma!?! Hva er dette..:????"
Det verste var at pappa og minstebrodern satt i stua...
Tror dere jeg lengta etter det berømte hullet i gulvet da, eller????[:D][:D][:D]
Ble en god historie da... Og jeg kunne jo ikke gjøre stort anna enn å le[8D]

hehehehe[:D][:D][:D]

gleder meg til mine slike historier[:)]

Skulle jo gjerne vært det foruten da[8D]
Men heldigvis har jeg et veldig ok forhold til både far og bror og tar ikke meg selv så voldsomt høytidelig heller![:D][:D]

Å fy fader da hadde jeg stikki av tror jeg [:D] Hadde IKKE takla at pappa hadde fått med seg noe sånt iallefall [&:][:D][:D]

Back
Topp