Tampong

Triiny

Elsker forumet
Kan jeg bruke det nå?
Tror den h***** mensen han kommet. Blør hvertfall. Og jeg som fullammer. Trodde den skulle være vekke da jeg. Men har begynt på ceracette nettopp. Kan det være derfor jeg blør?

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

Kan blødning være en bivirkning??[&:] Sjekk pakningsvedlegget da vel![:)] Jeg hadde nok begynt med tampong ja.. Gud hvor lei jeg er bind[:'(][:'(] Men nå har jeg heldigvis ikke fått den ennå..[:D]

Det står jo at noen begynner å blø og noen mister den helt. Her føler jeg det fosser slik det "skal" når en har mensen, men har ingen smerter som jeg pleier å ha.
Er drittlei bind selv så derfor vil ja ha tampong. Om jeg har da. Har jo ikke brukt det på evigheter!

Jeg har fått mensen nå etter jeg fikk spiral, og jeg bruker tampong!

Frøgen og Nåssåbjønn ?! HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ??!!! gudbedre.. kan vi bytte... her fosser det.. :(

ORIGINAL: Nåssåbjønn

ORIGINAL: Frøgen

Jeg er sikkert kjemperar, men jeg bruker aldri tampong til vanlig engang!
Sikkert fordi jeg blør så lite at truseinnlegg holdet de 2 første dagene, og etter
det så trenger jeg ingenting. Tampong blir bare ubehagelig for meg....

helt enig. Har prøvd tampong engang og det var ikke noe meg, holdte på å svime av å stappe den oppi[8D]

Sånn er det her også! Tampong er æsj... [:'(]
Men jeg går også på cerazette. Fikk mensen forrige mandag, og har det enda!!!! [&:] Jeg lurer virkelig på hva som skjer altså... Håper det er en blødning som går over og at jeg da mister mensen etterpå. Stopper det ikke innen slutten av neste uke, så bytter jeg tilbake til de jeg brukte før jeg ble gravid.... Er liksom ikke vanlig mensen heller. Ikke vondt, ikke mye og er mer sånn "siste mensdagen" hele tiden... [:'(]

Back
Topp