Tampong første mens etter SA?

Tt90

Betatt av forumet
Hei , da har jeg fått min første mens etter SA i juli. Merker at denne mensen er litt annerledes enn den pleier, startet med koagler og litt annen farge på blodet. Ville dere styrt unna tampongbruk eller er det ok såpass lenge etter SA? SA´n startet 9 Juli og blødde til ca 16, var hos gyn rundt 11Juli som sa kroppen hadde ordnet opp selv så trengte ikke utskrapning:)
 
Da jeg mistet så var den første mens annerledes, blødde mye mer og det koagulerte seg osv.. brukte tampong, men byttet til bind fordi jeg blødde igjennom..
 
Da jeg mistet så var den første mens annerledes, blødde mye mer og det koagulerte seg osv.. brukte tampong, men byttet til bind fordi jeg blødde igjennom..
Takk for svar, greit å høre at det er normalt :) Får bruke bind nå de første dagene hvor den er kraftigst da
 
Jeg brukte tampong første mens etter begge gangene jeg mistet.
Legen sa det var helt trygt, å jeg bare hatet bindet etter å måtte bruke det under aborten.
 
Jeg brukte tampong første mens etter begge gangene jeg mistet.
Legen sa det var helt trygt, å jeg bare hatet bindet etter å måtte bruke det under aborten.
Takk for svar :)! Ja jeg kjenner at jeg har et litt mere anstrengt forhold til bind etter å ha mistet å måttet bruke det..
 
Back
Topp