Tammis..

bebi

Elsker forumet
heisann.nå ble jeg jammen nyskjerrig her..har du bodd på nes før???syns liksom det var noe kjent med navnet(navnediskusjon her for ei tid sea)der du nevnte det virklige navnet ditt.og nå når det nye bildet ditt kom ut,måtte jeg bare spørre,hehe.er ikke nyskjerrig altså[;)]bare lurer..Isåfall hvordan står det til? Nydelig jenta di var da[:)]

ok,da vet jeg godt hvem du å darlingen din er[:D]så morsomt.hehe.du veit sikkert hvem jeg er også,tja hva skal jeg si..var mye med ei anette før da ho også bodde på nes(fra kongsberg)er vel ikke farlig å si navnet sitt her..birgitte..hjelp det var skummelt,hehe.jeg bor på bromma jeg nå,med sambo og pus[:D]trives veldig bra.hilse gubben da.var leit å høre om bestemora di,kondolerer.håper det går bra med deg da..[:)]kan jeg spørre hva jenta deres heter?ble nyskjerrig igjen da serru,hehe.

det var meg vettu[:D]er dere gift,så koslig,gratulerer så masse[:)]nei jeg er ikke gravid, enda ihvertfall,men når som helst kansje?kroppen surrer litt etter p-sprøyte bruk.aldri mer den nei.men gleder meg veldi til det skjer ja[:)]Sambo heter Jens,de driver med plantesalg her jeg bor,et hint.hadde ikke lyst å legge ut etternavnet..like gammel som meg(24)vi har vert sammen i 5år nå,forlova i 4år.Rebecca ja,det var fint[:)]så skjønn ho er da[:)]så bilder du hadde lagt ut me klær og div.artig alder nå,nærmer seg året snart ser jeg.lenge siden dere gifta dere eller?pussig å treffe deg igjen her,hehe.koslig det da.lenge sea jeg har sett dere,er ikke så mye på nes kansje?

hehe,ja hvordan kan jeg glemme all festingen[:)]tiden flyr ja,det er helt sikkert.er ikke så mye festig her i gården har ikke vært ute på gudd veit å lenge,er liksom ikke så viktig lenger,men er jo gøy en gang iblant da[:)]ja hørte de hadde fått en gutt,så dem her for litt sea[:)]oi, 4år som prøver er lenge det,da var ho etterlengtet vil jeg tru.håper det ikke tar så lang tid,begynner jo å dra på åra vetu,hehe.[:D]søstra te sambo bor i hønefoss,midt i byen,hender jeg er neover der,men blir ikke så ofte da.får se etter deg neste gang[:)]

Back
Topp