Tamlin77

Nr 2??

Forelsket i forumet
jentene i juni13
Heisann..

Hvordan har helgen gått med puta?? Tenkt mye på dere.[8|]

Hei!
Så koselig at du tenker på meg[:D] Det har faktisk gått over all forventing, var kun klaging første dagen men var nok like mye magevondt. Hun har blitt vant til den, og når vi er på stellebordet og skal ta den på igjen så trekker hun opp bena og er klar til å ta den på. Nydelige jenta. Og takket være mange gode råd fra deg og andre så har det praktiske gått som gull. Det var til uvurderlig hjelp, så tusen takk for det. Mange klær som er pakket bort og større og tynnere klær er funnet frem. Strømpebukser er det beste å ta på henne.
Så tusen takk for mange gode råd Det har ikke vært så ille som jeg trodde det skulle bli. Og gudskjelov så er det ikke værre ting som feiler henne. Håper også gullet ditt snart vil bli kvitt puta. Hvor lenge må dere ha den på?

Så godt å høre at d har gått så bra!![:D] Og mannen er ikke redd lengre? Du som har jente kan jo ta kjoler over puta, ser mange som gjør d.

Nå har Erik også en mild HD og kun på høyre side men tror ikke d gjør noe forskjell på behandlingstiden. Vi regner med minimum 4 mnd. og vil heller bli positivt overrasket hvis han kan slutte med den tidligere. Men de sier at jo lengre jo bedre. Vi har kun vært på en ultralyd og da kunne han ikke si noe om ca behandlingstid. Skal på den 2. den 22/2 så da håper jeg å få litt mer info om hvor lenge de kanskje tenker, ut fra hvor mye som har forandret seg siden sist. Han begynte med den største puta de hadde på barsel (20) og nå har han allerede gått opp to størrelser (24), så spørs om ikke d blir putebytte ofte. Han er kun 5 uker, så her vokses d!! [;)]

Oi da vokser han fort[:)] Her begynnte vi med str 16, og hun er 12 uker. Og den var litt stor, men gikk akkurat. Men ble født liten da, er 4500 nå. Regner jo med å måtte gå opp en str ved neste kontroll. Håper dere slipper puta snart, men som du sier så er det bedre å forberede seg på lengre tid og heller bli positivt overrasket. Jeg fikk jo ikke noe beskjed annet enn å komme tilbake om ca 6 uker, og en nettside som forøvrig var nede. Så aner faktisk ikke hvor lenge jeg må regne med. Men etter som jeg har lest så er det nok ca 4 mnd som er minimum. Mannen min jobber mye, så er stort sett alene mor. Så han har faktisk ikke prøvd seg enda. Men det er en annen og lang historie[&:]
Vet du om hvor man får tak i nye trekk? Blir litt lite med to i lengden[:-] Hun er tynn å lang så de fleste kjoler blir veldig store i overkroppen, men skal på shopping å få tak i nye klær som passer[;)] Verre med gutter da tenker jeg, er jo lissom bare bukser det.
Kan du ikke gi beskjed om hvordan det går når dere har vært på røntgen? Masse lykke til[:D]

Erik var sist 4600gram sist vi veide han og er som sagt kun 1 mnd. så ja han vokser!! Blir sikkert som faren, som er 195...[8|]

Er ikke noen butikker som selger trekk, som jeg vet om. Men på den siden "putekrigerne!" på facebook tror jeg d er noen som tar bestillinger. Du kan jo spørre etter noen der. Hvis ikke du har noen i familien/ venniner som er flinke til å sy da...

Erik starta med trekk med blomster på. D syns ikke mora var spesielt gøy når folk sa "så søt hun er", men heldigvis fikk vi andre trekk denne gangen. [;)] Jeg har satt mamma på oppgaven med å sy flere trekk til Erik, for d er som du sier ikke lett med kun to trekk. Jeg fikk smiska til meg et ekstra trekk på barnepoliklinikken som de ikke kan gi ut fordi d ikke ser ut, d bruker vi til "natt-trekk.[:)]

Skal holde deg oppdatert[:)] Lykke til dere og.

Back
Topp