Oi da vokser han fort[:)] Her begynnte vi med str 16, og hun er 12 uker. Og den var litt stor, men gikk akkurat. Men ble født liten da, er 4500 nå. Regner jo med å måtte gå opp en str ved neste kontroll. Håper dere slipper puta snart, men som du sier så er det bedre å forberede seg på lengre tid og heller bli positivt overrasket. Jeg fikk jo ikke noe beskjed annet enn å komme tilbake om ca 6 uker, og en nettside som forøvrig var nede. Så aner faktisk ikke hvor lenge jeg må regne med. Men etter som jeg har lest så er det nok ca 4 mnd som er minimum. Mannen min jobber mye, så er stort sett alene mor. Så han har faktisk ikke prøvd seg enda. Men det er en annen og lang historie[&:]
Vet du om hvor man får tak i nye trekk? Blir litt lite med to i lengden[:-] Hun er tynn å lang så de fleste kjoler blir veldig store i overkroppen, men skal på shopping å få tak i nye klær som passer[;)] Verre med gutter da tenker jeg, er jo lissom bare bukser det.
Kan du ikke gi beskjed om hvordan det går når dere har vært på røntgen? Masse lykke til[:D]