Tamiria!!!!

Grete71

Forumet er livet
Har du hørt med legen om du kan ha pus? [:)][;)][;)][;)]

I så fall, vil du ha? Da har jeg gitt bort til Mammamilla, Sindresinmamma og *Molly* - og kanskje ei her i distriktet som kanskje ville ha 2. Og nå så jeg annonse i avisa at det var ei som ville ha en langhåra pusekattunge... [:)]

Hehe jeg må ha kontrollen på hvor mange jeg har gitt bort! [8D]

En dytt! [:D]

Hei.[:)]
Nei, har ikke fått pratet med legen, da jeg har ligget strekk ut syk hele uken.[&:] Skal på ul på mandag, så kan høre med legen som skal ta ul om han syns det er greit.
Men tror nok det skal gå bra jeg, er jo bare å bruke sunn fornuft og ha god håndhygiene.[;)]
Vist hun andre fra Haugesund kan ta med min pus også, så har vi veldig lyst på.
Men gir en 100% tilbakemelding på mandag etter ul, dersom det går greit?[:)]

Jada helt greitt! [:D][:D][:D]

Da får vi høre med Sindresinmamma etterpå! [:D]

Det får vi gjøre vettu.[:)]
Når er det pusekattene er klar til å overleveres? Mener å husk i mai engang, stemmer det?

Ja sånn ca april/mai. De sier at de bør være 12 uker gamle (tidligst) når de tas fra moren. Nå har jeg kikket på kalenderen, så 04.05.09 er de 12 uker!

Født 09.02.09 og klar 04.05.09! [8D] Eeeeeelller kanskje en uke før, hvis jeg klikker av mjauuuuuuinga! [8D] Hehe... DEN støyen når vi kommer hjem! 6 kattunger som krangler om å remje høyest! [8D]

ORIGINAL: Grete71

Ja sånn ca april/mai. De sier at de bør være 12 uker gamle (tidligst) når de tas fra moren. Nå har jeg kikket på kalenderen, så 04.05.09 er de 12 uker!

Født 09.02.09 og klar 04.05.09! [8D] Eeeeeelller kanskje en uke før, hvis jeg klikker av mjauuuuuuinga! [8D] Hehe... DEN støyen når vi kommer hjem! 6 kattunger som krangler om å remje høyest! [8D]

Hehehe. Ja, kan tenke meg at støynivået er ganske høyd da ja.[8D]

Back
Topp