Tamara!

Kengu

Forumet er livet
VIP
Synes du fortjener en egen tråd jeg

Takk for den fantastiske jobben du gjør , alle timene du legger ned for å gjøre forumet best mulig for oss , for at du tar så godt vare på oss og for alle de fantastiske premiene du skaffer til forumet! :)

Last edited:
Helt enig med Kengu! Takk for den flotte jobben du gjør ❤

Tamara, du gjør en fantastisk jobb og fortjener all ære :)

Slenger meg på:D
Jeg er imponert over hvor engasjert du er og over hvor mye jobb du legger ned for å lage et fantastisk forum for oss!:D❤️
Jeg koser meg glugg ihjel her, og forumet hadde ikke vært det samme uten deg;)

Åååååå så søte dere er :) :) Nå ble jeg skikkelig skikkelig glad :)

Dette er en knallflott jobb, men den hadde ikke vært det uten dere. Dere har vært med å formet forumet slik det er i dag :) :) Tusen takk til dere også :)
Jeg har ikke vært her så lenge, men den siste tiden har jeg begynt å forstå for en enorm (!) "verden" BV forum er :) det er jo tråder og undertråder overalt - og om alt!
Arbeider du (og ev flere?) med forumet som heltidsjobb eller har dere annet arbeid og gjør dette som en hobby?

Uansett er jeg utrolig imponert :)

Enig med alle de andre her. Tommel opp for det arbeidet du legger ned og alle de fantastiske premiene som du skaffer hver måned :D

Jeg har ikke vært her så lenge, men den siste tiden har jeg begynt å forstå for en enorm (!) "verden" BV forum er :) det er jo tråder og undertråder overalt - og om alt!
Arbeider du (og ev flere?) med forumet som heltidsjobb eller har dere annet arbeid og gjør dette som en hobby?

Uansett er jeg utrolig imponert :)

Håper du utrives her inne :)

Ja, jeg har dette som min faste jobb. Også har vi noen moderatorer som jobber med forumet i tillegg til meg ;) Vi har også journalister som lager alle de flotte artikklene du kan se på forsiden her
http://www.babyverden.no

Back
Topp