Tall

pillan

Blir kjent med forumet
Jeg har en jente som elsker å skrive mitt, sitt og pappen sitt navn, liker lekelese, er kjempe flink med alt det. Men hun bryr seg ikke om tall ? Har deres unger begynte å bry seg om det ?
 
Min skriver ikke tall enda, men er kjempeflink til aa skrive bokstaver da. Som laerer er jeg ikke bekymret i det hele tatt og vet at det kommer naar de naermer seg 7 aarsalderen for de fleste. Selv interesserte jeg meg ikke en gang for bokstaver foer jeg var naermere 7 aar og synes jo det er morsomt at ho er tidlig ute slik sett.

Hmm, maa faktisk rette paa meg selv her jeg. Hun har laert aa telle til 30 naa plutselig og kan skrive alle tallene fra 0 til 9. I tillegg har svigermor laert henne telefonnummeret sitt utenatt. Naa maa jeg bare faa henne til aa laere mitt ogsaa bare saann i tilfelle hun en gang skulle bli borte for meg [&:]
 
Her går det stort sett å skrive bokstaver, spesielt liker Mathilde å skrive navnet sitt.  Men ho er veldig opptatt å telle.
 
Ha ha....min er 4,5 år og skriver ikke et eneste tall eller bokstaver...han teller til 16...skal jeg bekymre meg??Nei..gidder ikke det enda...La barn være barn.....
 
emilie har skrevet tallene 1-10 noen ganger,men hun har funnet ut at bokstavene er mer morsomme...
hun får det til,men som hun sier at man kan ikke skrive brev med tall[8|]
 
Synne skriver ikke tall,bare bokstaver=)Hun tegner så fint
 
Back
Topp