Tall = kort..

Lille Mille

Gift med forumet
Ble jo skikkelig revet med av den flotte oppgaven SigneK har i kortkonken denne uka [:D]

Tenkte jeg skulle være med på den, men har også laget dette kortet til å passe 2 andre utfordringer, så da ble det til at jeg publiserte det i bloggen nå for å bli med på de. [8D] BV kortkonken måtte nok gå i siste rekke denne gangen. Men takk for inspirasjonen og en fantastisk oppgave SigneK [:D] Er veldig spent på hvordan de andre har løst denne oppgaven, og gleder meg til avstemmingen [:)]

Beklager store bilder [8|] Imageshack var umulig for meg i dag gitt..

ORIGINAL: snuppis!

Kjempe fint kort [:)]

For en kul apekatt [:D]

Takk for det snuppa [;)] Apekatten er tøff vet du. Utrolig hva man kan finne av digitale stempler [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: snuppis!

Kjempe fint kort [:)]

For en kul apekatt [:D]

Takk for det snuppa [;)] Apekatten er tøff vet du. Utrolig hva man kan finne av digitale stempler [:)]

Elsket kortet. Hvor har du fått tak i apekatten??

Så kjempeflott dette var! [:D]

Jeg fant apekatten på nettet for en stund siden. Prøvde å lete den opp igjen nå, men finner den ikke [8|] Er sikkert bare å google litt så finner man det man vil [8D] Men jeg har lagret stempelet på pc´n så jeg kan sende deg på pm hvis du vil, bettand?

ORIGINAL: toneany

Så kjempeflott dette var! [:D]

Tusen takk for det [;)]

KUUULT[:D]

ORIGINAL: GunnElin

kjempe kult. kosn laga du korte?
vil gjerne ha den ape trykke æ åsså :D

ORIGINAL: GunnElin

kjempe kult. kosn laga du korte?
vil gjerne ha den ape trykke æ åsså :D

Takk alle sammen [:D]

GunnElin, først så printet jeg ut et tall som jeg brukte som mal. Deretter er det bare å brette bazzillen (eller det du vil bruke til selve kortet) så den ligger dobbelt og tegne/klippe rundt malen. I og med at jeg skulle ha 5 tall så la jeg bretten i toppen slik at man kan åpne det på den måten. Skjønte du? [8|] Elendig på å forklare [8D]

Sender pm til dere [;)]

[:o]Hvordan kunne du nedprioritere konken vår???

Fra spøk til alvor, det var et sykt bra kort.... skikkelig nydelig, er ellers helt stum...

Så utrolig flott da!
Me like....me love

Såååå kult!!

Stilig kort[:)]

KNALLFINT!!! [:D][:D][:D]
Vil GJERNE ha apen på pm, og gleeeder meg til å se hva mer du tryller frem. Flinke kreative damen! [:D]

kjempe stilig kort!![:)]

Oi! Tusen takk for så fine kommentarer [:D] Det må man bare bli glad for vel [;)]

Skal sende pm til dere som ville ha apekatten [;)]

Back
Topp