.::TalkMore Onsdag 28::.

FirstTime

Elsker forumet
Hallooo........haloooooooo...*hvisker*......noeen våååkne?? Noen som går forbi pc og har vært på dooo, skjer det noe der ute??

Blei vist hengende her litt jeg...skulle bare tisse og spise en banana og legge inn en "hva betyr ditt nick" tråd...

Lover ta oppropstråden snart og, men idag blir jeg borte fra nettet endel så burde vel ikke ta det ansvaret da...så yyyyyyynskyld Monicus [X(]

Fader skinnet på magen klør. Blir spennende hos jordmor imorgen, tror lillemor har vokst godt jeg..

Usj,,,innestengt banansmak i munnen..blæhh

Ha en fin dag da tjejer! Klems

er her jeg... måtte på do, men så gikk jeg forbi datan og så havna jeg her...
får jo ikke sove likevel... ...

å så må jeg tidlig opp.. til jordmor å levere ny urinprøve etter min sukkerfrie dag...

Lykke til hos jordmor i morra FirstTime[:D]

God morgen snupper.

Har trasket forbi pc noen ganger i natt jeg og. Når jeg først har slått den av er den gruelig treg å få på igjen. Så jeg går lett forbi maskinen[;)]

Jeg skal til samtale med legen på fødeavd i dag.
Igjennom hele runden igjen. ååhh.. så slitsomt.
Håper dette er siste samtale og at jeg blir igangsatt neste uke.
Jordmor sa hun trodde det skulle gå min vei...men jeg tør ikke håpe.
Sovet dårlig i natt, tenkt så fælt på denne samtalen. BLÆH.[:'(]

Mornings jenter.

Off....har fått så halsbetennelse at jeg klarer ikke å sove....river som bare det nedi halsen[:(][:(] Vil jo ikke bli syk nå[:(]
Noen som har en god ide på hva som hjelper? Orker ikke spise på mye halsdrops som aldri hjelper....

Monicus: Stå på ditt så går det kansje din vei, men ikke for å være slem men ikke forvent at di setter deg i gang, Var henvist for igangsetting jeg også sist torsdag men fikk ikke det ennå, så håper på annet svar på torsdag igjen. Men stå på ditt vertfall, kun det som hjelper. Det ordner seg for snille jenter[:D]

klem

Takk susidusi! det skal jeg gjøre.

Jeg syns iskrem lindrer jeg da[8D] men, det er bare der og da.
Ellers så hjelper det jo litt med halsdrops..
Æsj, det er vondt med halsbetennelse!!

jepp is er en god ting, har akuratt trykt to lollipip i tryne[:D] men di hjelper jo bare der å da som du sier.....så kan liksom ikke spise is heeele tiden...hehe[:D]
Er nå rart at jeg skal få halsbetennelse nå, har ikke vert ute på mange dager[:(] Håpte liksom at kroppen som gjerne begynte å bli "normal" igjenå at hormoner begynte å trekke seg tilbake å at det snart ble fødsel....hehe....men er nok ikke det heller tenker jeg.....hehe[:D][:D]

Det må jo bli fødsel på deg snart.. du er jo over tiden nå..
Men, som du sier ikke lett å vite hva som er terminen når de alle er uenige[8|]
Håper du får gullet ditt veldig snart!!
Du er nestekvinne ut[;)]

Nei jeg har sagt til jormor å legen at jeg melder meg ut av terminkrangelen....blir jo frustrert å deprimert av det jo[:(]

Ja jeg håper jeg er neste mann ut men nå har jeg mistet litt troen på at gullet vil ut i det hele tatt, eller kansje til jul...thiihi....[:D]
Men skal på du igangsettings kontroll på torsdag så håper jeg er moden nok til å bli satt i gang da. Men ellers så blir jeg vel satt i gang til neste helg håper jeg.....Men uanz så håper jeg at jeg er så moden på torsdag at om di ikke setter meg i gang så skal jeg prøve ut desse fantastiske kjerringrådene i helga, men må jo være moden for at di skal fungere.....å på mandag hadde jeg kun 1 cm åpning....så satser på 3 cm åpning på torsdag[:D]

Jordmor forklarte meg i går at de skulle legge en slags form for ballong oppi der og den skulle være der i 36 timer (modning). Etter det skulle jeg få noen stikkpiller.[8|]

Slitsomt å måtte fortelle legen om alle samtalene jeg har hatt med jordmor[:'(]
Har ikke lyst[:'(][:'(] men nå har jeg fått en time, så da må jeg vel.. greit å få det overstått.

Her sitter jeg å plaprer og tiden flyr, må hoppe i dusjen..
I'll be back[;)]

Ja jeg har hørt om den "ballongen" men jordmor eller legen på føden har aldri nevnt den, har kun snakket om modningspille di, men gjerne jeg skal spør om jeg kan få en slik "ballong" på torsdag, begynner å bli lei nå ja[:(]
Er så lei av å værke i hele kroppen.....føler at hele kroppen er betent å da får du liksom ikke gjort noe heller for det om lysten til det er der.....

Auau...halsen min.....vil legge meg til å sove men neida, halsen er helt i mot meg i dag[:(][:(][:(][:(]

Nå skal jeg prøve å sove litt....snakkiz jenter

Halloooo jenter!
Har sovet til 9 jeg, og så snakket lenge med sønnen min på telefonen etterpå. Skal bli godt å få han hjem til helga[:D] Det kan ikke skje noe før han kommer hjem, men så, ja så er jeg klar. Selv om jeg skulle gå glipp av 3 uker med permisjon. For hva skal jeg gjøre de neste tre ukene, sitte her med dere hver dag? Det er jo hyggelig, men jeg har lyst på baby! Baby som er her, som jeg kan stulle med og lukte på og se på og, ja og alt man gjør med sin lille baby!
Monicus, kan jeg spørre hvorfor de skal sette deg i gang? Jeg har ikke fått det med meg, om du har sagt det.
I går kveld tok jeg et halvt glass rødvin, det var godt det. Har tro på at det setter i gang modning, kjentes i hvert fall sånn ut....

Fyttihelvete!Sov i en og halv time i natt og våkna og
var suuuperkvalm. Så jeg og bøtta her kost oss inatt....sitter her og gulper enda....hadde noen rimelige kraftige tak i ryggen ista og. Ikke lyst ordne meg og reise til jordmor nå, kommer til spy på henne...

Lykke til idag Monicus. Slitsomt det der med å gjennfortelle ... kanksje skrive en liten lapp og gi til han hvis du rekker lage. Pleier gjøre det jeg når jeg har mye viktig å få sagt..hehe

Da må jeg få på meg fillene og reise til a jordmor...[&:]

heihei...
forma e ??

ORIGINAL: chello
Når jeg kom hjem nå så jeg at hele trusa var full av slim med blod i seg.

Det høres ut som slimproppen. Ligner veldig på da slimproppen min gikk forrige gang. Og da tok det under et døgn før gutten var her. Det skjer jo ting, chello! Så spennende!!!!
Lykke til i dag!

God morgen [:D]
I dag fikk jeg frokost på senga [:D] det var deilig det!!! Så skjønn samboeren min er [:D]

Monicus-  du må ha lykke til på samtalen i dag, håper de hører på det du sier og at du får gjennom ønskene dine [:D]

First time- lykke til hos jordmor, håper du ikke spyr på henne da [;)] - ønsker deg god bedring!!

AB - håper du ikke har sukker i urinen nå!!Kan jo være pga noe søtt du fikk i det før du kom på kontroll...- jeg hadde det tidlig i svangerskapet, men det var bare en gang...[;)]

Chello_ dette høres spennende ut!!-men håper nå fortsatt at du kniper igjen til lørdag da [;)]  Uansett masse lykke til!!

Dere får alle sammen ha en fin, fin dag [:D][:D]

Jeg skal nå sikkert gjøre masse igjen i dag jeg..-GLEDER MEG TIL VI ER FERDIG MED OPPUSSING!!!
Da skal jeg bare sove og slappe av frem til nurket melder sin ankomst [:D]

Vi har pussa opp i 2 år, Jas. Og blir nok ikke ferdige før babyen kommer. Men det er beboelig her. (Vi kjøpte et oppussingsobjekt, som det har vist seg at det var mer å gjøre på enn vi kunne forestille oss). Mannen min er tømrer, noe som gjør at det tar litt tid. For vi skal jo gjøre alt selv. Jeg vil bare betale meg ut av hele skiten, men nei....
NÅ skal jeg på IKEA, kjøpe stellebord (+ litt til sikkert). 
Ha en strålende dag, jenter!

Hallo alle sammmen!
I dag skal jeg også på samtale på sykehuset,
også ta UL. Kanskje jeg kan få vite noe om når jeg skal bli satt igang snart...![:o]

Har vært her veldig lite de siste dagene, bare på oppropet,
og nå savner jeg derer litt da![;)]

Har vært så innmari deppa, og bare liggi og grini hele dagene og sånn.[:(]
Må vel få ta det opp med han legen i dag igjen,
men vet liksom ikke helt om jeg får så mye ut av de samtalene her...[:o]

Slitsomt... Får se åssen det går når jeg har vært der da...[&:]

Håper dere har det fint,
og lykke til med alle gjøremål!

Lykke til LilleJenta!

Back
Topp