talentløse journalister

lenemor

Forumet er livet
denne artikkelen irriterte meg noe alvorlig. Hva kan denne fyren om p-piller når han kan si at alle p-piller er 21 dager + 7 pillefrie dager?? Selv har jeg i mange år gått på trionetta 28, og tok da piller hver dag... [:@]

Blir så irritert på journalister som skriver om ting de ikke har greie på![:'(]

Jeg selv tok bare piller 21 dager og så pille fri.

Jeg også![;)] Synes ikke det var noe vits med 28 for min del.
Husket alltid på de uansett!

jeg også tok 21 dager og så 7 dager pillefri de siste årene, men denne journalisten skriver at alle p-piller til nå har vært 28 piller, og at det er revolusjonerende med 21... i tillegg til at han får det til å høres ut som om damer ikke klarer å huske å ta pillene sine selv de resterende 7 dagene, noe jeg har fikset helt fint!

Ja, jeg vet det sier jeg jo - jeg ble irritert fordi journalisten skriver at det ikke finnes.... [:@]

Morsomt! Før jeg la inn innlegget her i går sendte jeg en mail til journalisten og fortalte hva jeg mente. Fikk svar fra han i dag hvor han sa at han visste godt at det fantes piller hvor man tok hver dag. Jeg sendte han mail tilbake og sa at det kom dårlig frem i artikkelen hans, og at jeg synes at det er viktig å komme med korrekt informasjon, da det er mange ungdommer som blir forvirret av for dårlig informasjon om prevensjon, og at det kunne få uheldige følger.

Fikk mail fra han nå, hvor han sa at jeg hadde rett, og at han har korrigert artikkelen sin... ikke dårlig det??!?[:D]

Back
Topp