Tale til brudgommen..

Overrasket<3

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Noen her som har giftet seg? Eller som skal gifte seg?

Jeg kvir meg veldig for å holde en tale til brudgommen.. Men så vet jeg at alle- unntatt han forventer at jeg gjør det. Spesielt hans stemor.. Hun har veldig sterke meninger rundt dette.

Problemet mitt er at jeg blir så nervøs før sånne ting at jeg blir dårlig. (Før kastet jeg opp før vi skulle i bursdag til bestemor liksom.. Gleda meg :p)
Mannen mener det er opp til meg, og ikke et must da han vet hvordan jeg blir.
Men jeg har lyst til å si noen velvalgte ord til han.. Ææææ!!!

Noen her som har holdt tale eller IKKE har holdt tale?
 
Og det er ikke noe must, i skikkogbruk reglene så kan bruden velge. Men skal takke alle for at de kom om det holdes tale :)
 
Det er jo dagen til deg og mannen og da skal du ikke tvinges til å gjøre noe du virkelig ikke vil!
 
Hmm.. Jeg tror jeg må tenke litt over det.. Vil på en måte, vi får se :p Æsj!!
 
Eg lagde en sang til mannen min. Hadde eg måttet hold en tale så hadde dagen blitt ødelagt! Eg blir så sinnsykt nervøs av å snakke foran masse folk!
 
Det er vel vanlig, men det er ditt bryllupp og du bestemmer. Du kan jo finne et dikt? Så fremfører du det istedet, eller finner en sang til han som spilles av? Kan jo finne mye som gjør det litt lettere, Det trenger jo ikke være langt heller. ;)
 
Jeg holdt, men det er absolutt ikke vanlig..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er det ikke? Hmm.. I følge hun jeg nevnte lengre oppe var det bare utakknemlige sjølvopptatte som ikke holdt.. Fikk helt angst jeg :p
 
Det bestemmer du helt selv :) Ikke bry deg om den onde stemor :p haha
 
Gjør d du føler er riktig før deg. Er d en del av deg som har lyst, så gjør alt for å få det til, eller så kan du komme til p angre.
 
Er det ikke? Hmm.. I følge hun jeg nevnte lengre oppe var det bare utakknemlige sjølvopptatte som ikke holdt.. Fikk helt angst jeg :p
Drit i henne! Bare tull det. Mange bruder som ikke holder taler. Tror ca halvparten av de bryllup jeg har vært i så har bruden holdt tale.
 
Back
Topp