Talata

skytte76

Gift med forumet
Bare lurer på om du har fått bekreftet at du er gravid? Stusser bare litt over tickeren din skjønner du og hva det står der[;)] 

Dytter så du får se. Nysgjerrig skjønner du[;)]

Hei hei [:D]

Neida, det har jeg ikke... Den tickeren er bare VISST jeg er gravid så er jeg så lang på vei... Er jeg ikke det, så ska den bort [;)]

Har du testet eller er det feelingen din? Trenger ikke svare altså, emn jeg håper jo selvfølgelig at det sitter en spire der nå[:)]

Noen ganger har jeg en feeling, når det knyter te i puppene å korsryggen, men når det ikke skjer noe så vet jeg ikke... ska teste en av dagene, så jeg vet ikke om det er noen der inne... men jeg håper jo [:D]

Da skal jeg krysse fingrene for at du er gravid[:D] Ser at det er one day until testing så jeg håper på oppdatering imorgen[;)] 

Vet ikke helt om jeg stoler på den i mårra da. hehe for IKM er ikke før på onsdag, men tickeren bestemte at testing ska være i mårra.. men mulig det er fordi at man kan teste opp te tre dager før i disse dager????

Vet ikke helt hvordan alle tickerne funker, for alle er forskjellige virker det som. Lenge siden jeg har brukt tickere skjønner jeg[;)] Si ifra når du har testet da[:)]

Klart jeg ska si i fra.. hehehehehe men skulle du ikke høre noe så er den vel negativ tenker jeg.. [8|]

Prøver dere å bli gravide oxo eller?

nei vi prøver ikke å bli gravide igjen. Har sagt meg mer enn fornøyd med de 3 jeg har så her er det stopp[:)] Har unger spredt i alderen 10, 6 og 1 år så det får jammen holde[;)]

Back
Topp