Takstvurdering

Fikk ikke tallet med det samme, vi. Han sa syndebukker gjør det lenger hos dem. Han tok bilder og noterte og så har de møte på det, alle meglerne. Skulle få svar innen en uke.

Fikk ikke tallet med det samme, vi. Han sa syndebukker gjør det lenger hos dem. Han tok bilder og noterte og så har de møte på det, alle meglerne. Skulle få svar innen en uke.

Syndebukker???

Haha! Autokorrekt :P Han sa DE ikke gjør det hos dem lenger ;)

Tenkte det var mr autokorrekt ;)

Sa det muntlig og så skulle han sende en Mail også...

Nå håper vi kanskje på å få litt ekstra lån så vi kan pusse opp kjøkken og bad... Begynt å drømme allerede :P

Tenkte det var mr autokorrekt ;)

Sa det muntlig og så skulle han sende en Mail også...

Nå håper vi kanskje på å få litt ekstra lån så vi kan pusse opp kjøkken og bad... Begynt å drømme allerede :P
Det er klart man drømmer ;) Vi drømmer om bedre lånebetingelser.

Håper dere ikke lata som å selge.. De gir bedre takst når d e snakk om refinansiering.. Vi holder på å pusse opp, refinansiering nærmere sommer.. Håper d blir nok til å få bakt inn noen låner..

Det er klart man drømmer ;) Vi drømmer om bedre lånebetingelser.

Egentlig utgangspunktet her å.... Men så begynte vi å snakke om det..... Kjøkken og bad må tas i nær fremtid for er fra huset blei bygd....

Egentlig utgangspunktet her å.... Men så begynte vi å snakke om det..... Kjøkken og bad må tas i nær fremtid for er fra huset blei bygd....
Aha. Det skjønner jeg ;)

Vi har akkurat pusset opp de rommene, så det slipper vi. Drømmer om garasje, da :)

Aha. Det skjønner jeg ;)

Vi har akkurat pusset opp de rommene, så det slipper vi. Drømmer om garasje, da :)

Er jo ikke siste skrik men synes likevel ikke det ser så aller værst ut.... Kunne fort vært værre ;)

Er jo ikke siste skrik men synes likevel ikke det ser så aller værst ut.... Kunne fort vært værre ;)
Ikke verre enn vårt var da vi kjøpte, håper jeg? Uansett er det deilig å oppgradere litt av og til. Så jeg skjønner deg godt ;)
ImageUploadedByBV Forum1424897732.411330.jpg

Back
Topp