Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke tallet med det samme, vi. Han sa syndebukker gjør det lenger hos dem. Han tok bilder og noterte og så har de møte på det, alle meglerne. Skulle få svar innen en uke.
Haha! AutokorrektSyndebukker???
Haha! AutokorrektHan sa DE ikke gjør det hos dem lenger
![]()
Det er klart man drømmerTenkte det var mr autokorrekt
Sa det muntlig og så skulle han sende en Mail også...
Nå håper vi kanskje på å få litt ekstra lån så vi kan pusse opp kjøkken og bad... Begynt å drømme allerede![]()
Det er klart man drømmerVi drømmer om bedre lånebetingelser.
Aha. Det skjønner jegEgentlig utgangspunktet her å.... Men så begynte vi å snakke om det..... Kjøkken og bad må tas i nær fremtid for er fra huset blei bygd....
Aha. Det skjønner jeg
Vi har akkurat pusset opp de rommene, så det slipper vi. Drømmer om garasje, da![]()
Skjønner ikke hvorfor dere pusset opp dette?Ikke verre enn vårt var da vi kjøpte, håper jeg? Uansett er det deilig å oppgradere litt av og til. Så jeg skjønner deg godt![]()
Vis vedlegget 105318
En skikkelig sjarmbombe av et romSkjønner ikke hvorfor dere pusset opp dette?![]()
En skikkelig sjarmbombe av et romhahaha!
Haha. Ja, det var jo originalt i hvertfall
Her er badet etterpå:
Vis vedlegget 105347
Vis vedlegget 105348
Vis vedlegget 105349
Ikke verre enn vårt var da vi kjøpte, håper jeg? Uansett er det deilig å oppgradere litt av og til. Så jeg skjønner deg godt![]()
Vis vedlegget 105318
Ja, vi er i hvertfall veldig fornøyd med oppgraderingenWow! D var jo som natt og dag!![]()
Takk for det. Godt å høre det ser bedre utEhe vil si det ser bedre ut enn dette
Men dere har fått det veldig fint da![]()
Hadde beholdt det gamle altså. Det er jo antikkHaha. Ja, det var jo originalt i hvertfall
Her er badet etterpå:
Vis vedlegget 105347
Vis vedlegget 105348
Vis vedlegget 105349
SantHadde beholdt det gamle altså. Det er jo antikk![]()