Takstvurdering

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Vi skal få en takstvurdering på huset i morra i forbindelse med å bytte bank for boliglånet for å få ned renta litt....

Aldri vært med på det før, og satser på megleren har forståelse for at hjemmet ikke er gullende reint og ryddig :P med ei lita er det begrenset hva tida strekker til :P

Jøss, vi skal også ha verdivurdering i morgen:D Jeg har støvsugd og vasket litt, men det trengtes uansett. Far i huset har vært hjemme med sykdom et par dager så han har vært "barnevakt" så lenge :P

Er veldig spent på resultatet, vi har pusset opp en del siden vi kjøpte det.

Jøss, vi skal også ha verdivurdering i morgen:D Jeg har støvsugd og vasket litt, men det trengtes uansett. Far i huset har vært hjemme med sykdom et par dager så han har vært "barnevakt" så lenge :P

Er veldig spent på resultatet, vi har pusset opp en del siden vi kjøpte det.

Så vittig ;) får se om jeg får sveipet over litt etterpå ;) trengs absolutt her å :P

Vi burde også fått tatt en verdivurdering/takst for å få best mulig rente på huslånet.

Lykke til til dere begge! :)

Neida, vi skal refinansiere ;)

Ovenfor megler later vi som vi skal selge :P

Spent på hva taksten blir.... Ikke pussa opp så mye på di årene vi har bodd her og feks kjøkken og bad må tas di neste årene.....

Har lyst på verdivurdering jeg også. Er så nysgjerrig på hvor mye leiligheten har steget siden vi har pusset opp masse. Men har meget gunstig boliglån så har ingenting å forhandle der. Er redd de kanskje ikke gidder å stille opp da.

Har ingen betydning om det er litt rotete eller skittent. Er jo ikke det de ser på;)

Sant nok men vil liksom ha det litt greit ;) men vi har det mer ryddig enn mange andre vi kjenner som ikke har små babyer i hus :P

Lykke til ;)

Ånei. Hos oss får vi det gratis gjennom banken.

Lykke til i dag :-) har en time på meg nå til han kommer, lillemor har akkurat sovnet ute i vogna. Men blei sofaen og ett blad på meg i stedet for date med støvsugeren :P

Lykke til i dag :-) har en time på meg nå til han kommer, lillemor har akkurat sovnet ute i vogna. Men blei sofaen og ett blad på meg i stedet for date med støvsugeren :P
Takk det samme ;) Her er vi ferdige. Han kikket ikke så nøye, egentlig. Kikket på gulvtype, vegger, det elektriske og spurte om det vi hadde pusset opp. Håper på en allright verdi. De skulle ta et møte på det. Blir artig å se hva megleren vi kjøpte det av sier om oppussingen :)

Takk det samme ;) Her er vi ferdige. Han kikket ikke så nøye, egentlig. Kikket på gulvtype, vegger, det elektriske og spurte om det vi hadde pusset opp. Håper på en allright verdi. De skulle ta et møte på det. Blir artig å se hva megleren vi kjøpte det av sier om oppussingen :)

Kjapp her å ;) sa 3,1. Vi gav 2,9 for tre år siden men fikk det da under takst.....

Back
Topp